Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner i Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er!

Jeg sidder og leger lidt rundt med min nye wordpress side, men kan simpelthen ikke finde en måde at få affiliate banner op i mit hovedbanner, ved min overskrift.

Er det simpelthen ikke muligt at få affiliate banner deroppe, eller er det bare mig der mangler plugin?

Lige som http://m1.dk/

De har et affiliate hovedbanner.

Tak på forhånd! Smile

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:36

Nu ved jeg ikke lige hvilket theme du køre til din Wordpress installation, så det er lidt svært at fortælle dig hvordan du gør det.

Hvis du gerne vil have dit banner op i toppen af dit website, hvor dit sidenavn står, kan du sikkert indsætte det direkte i PHP-koden, via filen header.php i din theme mappe. Du kan redigere den via Wordpress administrationen under menupunktet "Udseende" og "Editor."  

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 02:49

Der står jeg desværre på bar bund Zip it!

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 04:43

Hej

Det kan vi da nemt lige klare for dig

send mig en pm

Billige seo pakker

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 12:13

Okay Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)