God aften Aminoer Jeg har nu prøvet mig lidt frem med en wordpress blog syntes det funger super godt med deres kontrol panel, køre dog med deres gratis blog for at prøve mig lidt frem rundt omkring ind til jeg finder det rigtige sted at starte blog og hjemmeside op men det ser ud som det bliver en wordpress blog jeg køber et domæne hos.... men mit måske dumme spørgsmål går så på om det kontrol panel til deres hjemmeside er ens med det man bruger under opsætning af sin blog ?? Og hvor starter jeg en hjemmeside op med wordpress ?? eller er der også hjemmeside med når jeg køber et domæne inde under blog kontrol panelet ?? Håber i kan tyde mine spørgsmål men er helt ny så er lidt lost men vil så gerne igang med at opbygge min nye hjemmeside med wordpress men lidt itvivl om hvordan jeg lige kommer rigtig igang :) Og mange tak for den tid i vil bruge på nybrgynder til at komme godt igang:) P.S håber i kan tyde mine super gode uddybelse God weekend til jer alle. |
Hejsa!
Du kan i stedet for at købe via WordPress bare købe det hos din favorit host. Det kunne være surftown, unoeuro og hvad de andre forskellige hedder. Du kan så for det meste bruge en 1-click-install på deres hjemmeside til at få din blog sat op på dit domæne.