Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Spørgsmål

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Aminoer

Jeg har nu prøvet mig lidt frem med en wordpress blog syntes det funger super godt med deres kontrol panel, køre dog med deres gratis blog for at prøve mig lidt frem rundt omkring ind til jeg finder det rigtige sted at starte blog og hjemmeside op men det ser ud som det bliver en wordpress blog jeg køber et domæne hos....

men mit måske dumme spørgsmål går så på om det kontrol panel til deres hjemmeside er ens med det man bruger under opsætning af sin blog ??

Og hvor starter jeg en hjemmeside op med wordpress ??

eller er der også hjemmeside med når jeg køber et domæne inde under blog kontrol panelet ??

Håber i kan tyde mine spørgsmål men er helt ny så er lidt lost men vil så gerne igang med at opbygge min nye hjemmeside med wordpress men lidt itvivl om hvordan jeg lige kommer rigtig igang :)

Og mange tak for den tid i vil bruge på nybrgynder til at komme godt igang:)

P.S håber i kan tyde mine super gode uddybelse Embarrassed

God weekend  til jer alle.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:18

Hejsa!

Du kan i stedet for at købe via WordPress bare købe det hos din favorit host. Det kunne være surftown, unoeuro og hvad de andre forskellige hedder. Du kan så for det meste bruge en 1-click-install på deres hjemmeside til at få din blog sat op på dit domæne.

.

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 21:38

Okay super Men hvordan kommer jeg så igang med at lave min hjemmeside i wordpress altså så jeg har det samme kontrol panel som til når jeg opbygger min blog ??

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43

Hej Ronnie

Det er meget simpelt. Du køber et webhotel, bestemmer du selv hvor. derefter får du en til at installere wordpress for dig ellers laver du en 1 click installation.

Derefter logger du ind i backend af wordpress det gør du med linket: dinhjemmeside.dk/wp-admin - Der intaster du brugernavn og kode og qupti du er i gang :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 22:10

Sry Emil men er stadig ikke helt med:

Jeg har købt et domæne hos surftown, men syntes det virker meget tamt med opsætning af hjemmeside der samt der ikke er de store muligheder for at ændre noget særligt på sin hjemmeside..

jeg forstår bare ikke lige helt hvordan jeg skal lave min hjemmeside i wordpress har jo ikke programmet eller web add. til at lave det i

Jeg har hentet følgende på wordpress`s hjemmeside  oneclick.0.9.9 og wordpress-3.2.1 men bliver ikke lige klog på det hvordan jeg skal kunne åbne de programmer Embarrassed

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:22

Hej Ronnie

Jeg giver gerne support, tilføj mig på skype: esorensendk

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 22:51

Tak for det Emil

det lyder super jeg tilføjer dig og så kontakter jeg dig lige i morgen hvis du har tid

:)

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 14:11

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:35

Hejsa

du kan bare adde mig pa skype sa skal jeg da gerne hjalpe dig lidt igang

skype id   dk121doc

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)