Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en bedre ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg læser HA og skal i dette semester skrive bachelor. I den forbindelse søger jeg ideer til interessante emner.

Mine ideer er indtil videre:

Iværksættere/selvstændiges kår i DK. Politikerne snakker konstant om gode kår for iværksættere og SMV'ere. Hvordan er kårene? Er det besværligt at være selvstændig/iværksætter i DK? (Skatteregler, skattetryk mm.) Og hvad kan der gøres fra politisk side til at det bliver mere attraktivt? 

Hvis jeg valgte at skrive om dette emne kunne det være fedt med nogle interviews fra nogle Aminoer der har konkrete eksempler og holdninger til dette.

CSR i krisetider. Skal CSR være en del af virksomhedernes strategi, eller er dette for resourcekrævende i dårlige tider? The business of business is business, så skal man lade denne disciplin være forbeholdt for NGO'erne?

Endnu engang ville interviews/eksempler/holdninger fra jer være superfedt :)

Har du en anden god ide?

Håber på svar.

Mvh. Teis

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 23:30

Håber stadig at der er nogle der gider og bruge 1 minut på at svare :)

Mvh. Teis

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 14:25

Tør man håbe på et svar fra en weekend-amino? :)

Mvh. Teis

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 22:00

Bumpy

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:12

Hej Teis,

Jeg synes, at det lyder som to gode emner, som du uden tvivl ville kunne skrive nogle spændende opgaver ud fra.

Men eftersom du kun skal skrive en opgave, ville jeg personligt vælge nummer et.

DERFOR: Det er et emne, der optager mange. Foruden politikere, eksperter og danske iværksættere, kunne det også være interessant, at interviewe nogle udlandsdanskere, for at høre, hvorfor de flyttede væk, og hvorvidt mulighederne i udlandet er bedre - altså for at sætte det hele i perspektiv.

Jeg håber, at du kunne bruge mit input - det er forhåbentligt bedre end ingenting Wink

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)