|
Hej Aminoer Jeg har brug for jeres hjaelp fordi jeg er ved at lave et skoleprojekt om de 10 mest magtfulde personer paa det danske internet.. naar jeg siger magtfulde er jeg faktisk ikke helt sikker paa hvad det skal katagoriers som, saa det er op til jer. min top 3: Freeway drengene Martin Thorborg Daniel Hjortholdt glaeder mig til at hoere jeres top 10 |
Dansk internet TOP 10
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Jeg er ikke klar over, om de skal være bosiddende i Danmark nu, for ellers kunne du jo godt nævne Janus Friis - som virkelig har været skarp på nettet :-) |
// Jesper Skov
|
Omvendt kan man som Jesper godt kaste en person som Janus Friis i spil - han har jo haft fingre i flere ret så store ting online - men betyder det at han er magtfuld på internettet...? Han er uden tvivl på en Top 10 over internet relateret pionere. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
at noget af det der er virkeilg ''magtfuldt'' på internettet er SEO, og derfor gør det også personer der virkelig mester dette begreb, til ret så magtfulde.. Altså hvis du når du vil, og med hvad du vil, kan ligge dig Nr.1 på google.. Så har du magt over internet forbrugeren i forhold til mange ting.. Om det er ''magt'' at tjene mange penge på internettet, det ved jeg ikke, men man kan jo købe sig til det meste ?. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Bliv gratis medlem