Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook ssl certifikat

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino'er

Jeg sidder med en opgave at jeg skal lave en facebookside, men for at man kan lave få indhold i sin iframe skal indholdet ligge på en https protokol, er der nogen som ved hvilket certifikat man skal bruge og hvad det koster? Jeg har set et til 3000,- men er måske lige dyrt nok, når man tager udgangspunkt i at der kun er tale om en side, nogle andre forslag?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare angive en anden sikker side ikke? 

Prøv at tjek GoDaddy, der tror jeg det koster $70 for et SSL certificat. Umiddelbart de billigste. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ørum Djurs
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 40
Fra  FairSSL ApS Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Selve certifikatet vil næsten ethvert købecertifikat du kan finde være godt nok til Facebook, alle vil være understøttede af Fb og de mest anvendte browsere. (og du kan få det til under $70 med dansk support)

De ting du bør kigge efter på certifikatet er deres mobilunderstøttelse, support muligheder, mulighed for genudstedelse hvis du mister certifikatet/eller laver fejl og selvfølgelig prisen pr. år :)

Husk at udover selve certifikatet skal du sørge for at din hostingudbyder understøtter SSL ved at tilbyde dig din egen IP adresse. De helt billige hostingudbydere anvender typisk shared hosting, hvor du ikke kan få SSL certifikat på.

Når du har installeret certifikatet bør du teste om det fungerer korrekt fra internettet, der kan være fejl som fx IE ikke opdager. Test gratis her www.ssltest.dk

Du er velkommen til at ringe eller skrive til os, så guider vi dig gerne igennem SSL junglen, gratis selvfølgelig!

FairSSL ApSwww.FairSSL.dk - Vi gør SSL let!

SSL med dansk vejledning & support på 77 345 678

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sole Viktor:

Hej Bo,

Selve certifikatet vil næsten ethvert købecertifikat du kan finde være godt nok til Facebook, alle vil være understøttede af Fb og de mest anvendte browsere. (og du kan få det til under $70 med dansk support)

De ting du bør kigge efter på certifikatet er deres mobilunderstøttelse, support muligheder, mulighed for genudstedelse hvis du mister certifikatet/eller laver fejl og selvfølgelig prisen pr. år :)

Husk at udover selve certifikatet skal du sørge for at din hostingudbyder understøtter SSL ved at tilbyde dig din egen IP adresse. De helt billige hostingudbydere anvender typisk shared hosting, hvor du ikke kan få SSL certifikat på.

Når du har installeret certifikatet bør du teste om det fungerer korrekt fra internettet, der kan være fejl som fx IE ikke opdager. Test gratis her www.ssltest.dk

Du er velkommen til at ringe eller skrive til os, så guider vi dig gerne igennem SSL junglen, gratis selvfølgelig!



Hej Viktor,

Jeg skal også til at have hosted et par Facebook sider på en sikker hosting, vil jeg kunne få en god rådgivning fra jer, muligvis i bytte med et logo til jeres side?

Vh
Emil 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Du skal bare angive en anden sikker side ikke? 

Prøv at tjek GoDaddy, der tror jeg det koster $70 for et SSL certificat. Umiddelbart de billigste.

Rundt omkring på nettet, vil du kunne finde SSL certifikater fra ca. USD 10. Det kan ofte betaler sig at købe dem fra en reseller i stedet for at købe dem direkte fra certifikat udstederen.

Fra Ørum Djurs
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 40
Fra  FairSSL ApS Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Du er velkommen til at ringe eller skrive til os, alternativt smid os dit nummer så ringer vi dig op. Du behøver skam ikke betale for vejledning. Angående et link eller anden udtalelse tager vi selvfølgelig gerne imod det, men helst efter du har "testet" os.

Og jeg er enig med min "konkurrent" Peter, det er vigtigt ikke kun at stirre sig blind på prisen. Tjek også hvilken vejledning og support som er inkluderet i prisen, det er ikke unormalt at have spørgsmål eller brug for lidt hjælp når det kommer til SSL certifikater.

Mvh Sole

FairSSL ApSwww.FairSSL.dk - Vi gør SSL let!

SSL med dansk vejledning & support på 77 345 678

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har købt nogle stykker hos billigssl.dk - og det kan jeg varmt anbefale, det er nemt at installere osv.

et ssl.cert kræver en dedikeret ip til domænenavnet for at fungere, hvis du ikke har det, er du nød til at anskaffe det.

Det koster iøvrigt 100,- kr incl. moms pr år - så det er billig ssl

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Gunnarson:

Hejsa amino'er

Jeg sidder med en opgave at jeg skal lave en facebookside, men for at man kan lave få indhold i sin iframe skal indholdet ligge på en https protokol, er der nogen som ved hvilket certifikat man skal bruge og hvad det koster? Jeg har set et til 3000,- men er måske lige dyrt nok, når man tager udgangspunkt i at der kun er tale om en side, nogle andre forslag?

Hej!  Jeg har i en anden tråd (denne) skrevet om en løsning jeg har sat op som måske kan være en mulighed. Vi kan dog ikke tilbyde nogen SLA på det relay og det er ikke et egentligt produkt som vi tager os betalt for. 

Der er nogle stykker der har henvendt sig og fået oprettet et SSL relay for deres site. Det er i princippet også fint nok hvis der ikke er noget kritisk data der sendes frem og tilbage. Eventuelt kan det bruges for at komme hurtigt i gang.

Hvis det er for en kunde du skal lave det, så vil jeg selvfølgelig også anbefale at det laves rigtigt. Jeg ved at Gigahost på deres webhoteller tilbyder, at man for en ekstra ydelse om måneden kan have SSL. 

J. Deleuran:

jeg har købt nogle stykker hos billigssl.dk - og det kan jeg varmt anbefale, det er nemt at installere osv.

Tusind tak for den pæne omtale Big Smile Det varmer altid, når man har tilfredse kunder. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har iøvrigt en webhotel-løsning hvor du kan få ssl og dedikeret ip, løsningen er dog så ny, at jeg ikke har fået lavet en hjemmeside omkring det, men alle er velkomne til at kontakte mig for yderligere information om priser osv.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle, jeg har købt et certifikat hos fairssl.dk efter grundig vejledning endte det med at blive dem.

Tak for alle de gode svar.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)