Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af DK domæne til wordpress

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Hvorfor kan man ikke bruge udenlandske webhosts??? Er det fordi man kun kan bruge DNS Servere som DK-Hostmaster har godkendt? Eller???

I så fald kan man vel bare bruge GratisDNS og pege på en hvilken som helst WebServer.

Men jeg ville anbefale dig at bruge MeeBox.net de fungerer ganske fint.

Man kan sagtens bruge GratisDNS eller QuickDNS og så pege på udenlandsk hosting. Jeg hoster en hel del sider hos Hostgator.com og det fungerer rigtig godt, desuden har de 24 timers livesupport og ingen begrænsinger på domæner. Jeg har også konto hos en del danske domæner og synes helt ærlig det er småligt med de udgifter de tager for at tilknytte et nyt domæne osv. Det er gebyrskruen uden ende.

Jeg har iøvrigt ingen problemer overhovedet med at ranke sider hostet i USA:

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:08

Tak for de gode svar. Jeg har besluttet mig for at bruge Gratis DNS til at pege mit .dk domæne til min Hostgator konto, hvor jeg har mine andre sites.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

Michael R. Gertz:
Hvorfor kan man ikke bruge udenlandske webhosts??? Er det fordi man kun kan bruge DNS Servere som DK-Hostmaster har godkendt? Eller???

Grunden til dette er at DK-Hostmaster kræver at alle navneservere (eller DNS servere om du vil) er godkendt af dem.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 20:58

Kombardo:

Noget der kan anbefale noget godt DK hosting til en wordpress blog, for så vvidt jeg kan se kan man ikke pege DK domains ud af landet med mindre ens hosting i feks. USA har udfyldt en ansøgning herom.

Tager jeg fejl ?

Yep - du tager fejl, fsv angår webhosting. Der foretager du blot en redeligering af domænet til ny webhost via dk-hostmaster. Domænet må du købe hos en autoriseret (dansk) sælger af DK domæner.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 01:48

Jeg kan anbefale Meebox, som også en anden her i tråden nævner, derudover har jeg kun hørt godt om UnoEuro, men har dog aldrig selv benyttet dem.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)