Hej Brian, jeg tror så småt jeg har fundet ud af det, det er ikke andet end 20min siden jeg oprettede domænet, så der burde jo gå lidt tid før den bliver offentliggjort
Så nu har jeg fundet et link fra Surftown, hvor jeg kan se hvordan min side ser ud.
Bare ikke lige med den oprindelige domæne navn endnu
Mvh kasper
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
Ja det troede jeg også, har fået en mail fra dem, og været inde og registrere min hjemmeside, og har nu fået faktura om at den er blevet registreret, men kan bare stadig ikke finde den..
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
Ja det troede jeg også, har fået en mail fra dem, og været inde og registrere min hjemmeside, og har nu fået faktura om at den er blevet registreret, men kan bare stadig ikke finde den..
Der skal opdateres noget DNS først, så i princippet kan der gå op til 24 timer, men i de fleste tilfælde lang tid før...
Ganske kort, det er ikke nok at registrere, du skal også aktivere.
Når det så er sket, så skal du vente på at DNS bliver opdateret rundt omkring for dit domæne, der kan gå mange timer før det er registreret i alle udbyderes DNS servere.