Der er lige blevet sendt en facebookadvarsel ud om mig. Det er vildt ubehageligt, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det. Er lidt i chok lige nu. Vedkommende påstår at jeg misbruger andres oplysninger. Jeg aner ikke til hvad, og hvorfor jeg skulle gøre det? Jeg har lagt indlægget her, da jeg står i spidsen for en meget stor velgørende organisation på facebook, der nærmest er eksploderet på få måneder. Jeg er godt klar over, at jeg pga. min succes også har fået fjender, men helt ærligt så handler det om at hjælpe børn med julen. Intet andet. Alt er genbrug, så ingen har penge i klemme, med mindre de selv vil. Jeg har bare ingen penge i hænderne på noget tidspunkt. Jeg har p.t. et hav af kvinder under mig, og det er skideirriterende, at nogle gør det, da jeg jo som jurastuderende, har snakket med både politi og skattevæsenet om de her ting, fordi jeg bare ikke ville gøre noget ulovligt. Jeg er sikker på, at det her skyldes misundelse, eller fordi jeg har nægtet nogle hjælp som har rigtigt mange penge til sig selv, og de findes. Jeg har kun villet give til værdigt trængende. Hvad bør jeg gøre nu? Anmelde det til politiet? Jeg aner jo ikke, om jeg har ret. Tak for svarene. |
Sexologen:Jeg aner jo ikke, om jeg har ret.
Ud fra dit indlæg er det også meget svært for andre at bedømme, jeg kan i hvert fald ikke gennemskue hvad der er sket ud fra dit indlæg.
Dem der har forstand på jura, har nok brug for at se advarslen, som er udsendt og vide lidt mere om situationen.
MVH
Thomas