Hej alle, Jeg har linkportalen www.advertise.dk. Flere i min omgangskreds synes ret godt om mit domæne og mener, at jeg skal udnytte det mere end bare en link guide. Der er blevet foreslået en masse som Marketing, SEO info, blog m.m. Hvad synes I? Hvis jeg skulle udvide portalen, skulle link-guide delen så stadig være hovedtemaet med menupunkter til bl.a. ovennævnte ideer, eller skulle link-guide delen være et menupunkt i den overordnede portal? Ellers nogle andre ideer? På forhånd tak |
advertise.dk - Hvad kan der ellers komme på?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Du kan altid arbejde videre på din linksamling, komme med et par nye tiltage (som fx gør navigationen nemmere, eller andet) også arbejde på at blive danmarks bedste (og mest sete). |
// Jesper Skov
Det er sådan set også meningen, men ved at jeg udelukkende har "link" delen, går det ret langsomt og de besøgende bruger for lidt tid på siden. Så jeg havde tænkt mig at peppe siden lidt op med noget ekstra... Flere synes det er spild af et godt domæne, at jeg har lavet en linkportal på den ![]() Nogle ideer til hvad det evt. kunne være af ideer? mvh |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det kan jeg godt forstå, men hvis du tænker på en anden forretning (b2b) gør domænet altså i sig selv slet ikke alt. Du kan dog evt. starte noget op, under advertise.dk (som henvender sig til b2b) og som tilbyder markedsføringsløsninger. I kan fx tilbyde forskellige markedsføringspakker, hvor virksomheden bliver synlig på nettet, hvor i sørger for annoncer på relevante website (blandt andet også på advertise.dk). |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)