Hej Aminoer. Jeg vil meget gerne have foretaget en analyse af min side ang. SEO. Er der nogle, som kan anbefale nogen? Udover dette, vil jeg meget gerne høre, om I kære aminoer allerede nu kan se, at der SEO fejl på siden. Her er linket til min side: www.Godlir.dk På forhånd tak! Vh Søren |
Uha, ja der er en helt del SEO fejl, men sådan er det nu tit i DanDomain Shops.
Vil ikke komme ind på dem alle, da du jo så ikke behøver at få foretaget en SEO analyse, men lad os bare starte med din forside.
- Væk med flashen og på med jquery i stedet for, til formålet kan det sagtens gøre det du vil, og det er langt mere søgemaskinevenligt
- Der er mangel på h1 overskrifter
- Der er mangel på SEO venligt design - Især Kildekoden og formateringen af de forskellige elementer kan sagtens blive langt bedre, også selvom det er en DanDomain Shop se fx her http://www.clarashelse.dk/
- Hav ikke så mange footer links, men fokuser i stedet dine links
- Mangel på god tekst
Der er masser at tage fat på, især hvis du ikke har rodet med fx template systemet i dandomain shoppen, da du der kan gøre nogle forskellige ting i forhold til fx at lave nogle bestemte titler til h1 overskrifter, eller måske gøre andre ting.
Jeg kan sagtens foretage en SEO analyse for dig, og du vil kunne se her hvad jeg kigger på når jeg laver en SEO analyse
MVH Kim