Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en programør, IT-nørd eller anden der har forstand på opbygning af programmer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som sagt søger jeg en som har forstand på at lave programmer der kan gøre hvad man vil have det til.

Det skal bruges til et større firma og vil prøve at forklare hvordan det skal fungere, måske findes der allerede et lignende system, ved jeg desvære ikke da man hurtigt bliver forviret af alle de CMC CMS OPÅ osv forkortelser.

Hvis der er en som kan klare opgaven til fulde og kan vinde vores tiltro er det også noget vi gerne vil smide nogle gode penge efter.

Det som det skal gøre:

Vi modtager nogle vare som skal vejes og vurderes værdi på, det skal tastes ind i et system,
hvor vi taster, vægt, pris, kunde konto, oplysninger osv, osv. det skal så køre sammen med netbank eller andet system så når man udfylder hele ordren og sætter betalingsdato ind skal den bogføre, betale og sende faktura.
kan være at den skal sende en elektronisk faktura til et andet firma der så sender brev faktura vidre til kunden.

Dvs. istedet for at vi har fat i ordre 4 gange for at indskrive vægt, bogføre faktura, sende faktura, optimere lagerbeholdning, sende ordrebekræftigelse til kunde osv. skal alt dette klare med 1 gangs håndtering.
er overbevist om at der findes et program som ville kunne gennemføre dette for os, lige PT, bruger vi en mand 37timer om ugen på det, hvor vi måske kunne nøjes med 1 time om dagen.

Håber forklaring har været tilstrækkelig og at der findes et eksisterende program til det ellers er vi åben for at få en programør til at lave et skrædersyet program.

Ville super gerne have nogle pris idéer på hvad dette ville koste, ved godt det kan svinge med nogle 1000kr.

Mvh Brian Mikkelsen

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 08:57

HJÆLP!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04

Hej :)
Alt det du efterspørger kan nok godt klares ved et lille program som kun fungere internt som jeg også forstår det skal.
Det kunne evt. løses ved en simpel side. 

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 11:37

Ved godt der nok findes et sådan system, men skal bruge en som kan sætte systemet op, lave ændringer og vise os hvordan det skal bruges. der er nogle gode penge og tjene hvis der sidder sådan en person herinde.

SÅ HJÆLP :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Jeg kender ikke umiddelbart til et system som kan håndtere alle de ting, Men til gengæld kan jeg tilbyde dig at vi udvikler et værktøj, som matcher de behov i har.

Hvis du er interesseret, så må du meget gerne sende lidt flere info til mig på kim@b-web.dk - så skal jeg komme med en pris til dig. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:53

Hej Brian

Med en nojagtig beskrivelse samt krav kan vi godt udvikle det omtalte varktoj til dig
med en fuldstandig beskrivelse kan jeg lave et tilbud til dig

Hilsen

Lars
www.tjenester.dk

Billige seo pakker

Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:12

Hej Brian,

Som det er nævnt et par gange i denne tråd er der behov for uddybende informationer. I særdelshed oplysninger om hvad i har lige nu.

Hvilket ERP (økonomisystem) har i, hvilken webshop benytter i jer af, er jeres CMS system involveret i dette, hvilken netbank benytter i jer af og i hvilken grad ønsker i integration til denne?

Der er en del uafklarede spørgsmål og dine svar vil sikkert afføde flere. Jeg vil foreslå at vi lige snakkes ved, om end ikke for jeg skal løse opgaven så for at få afdækket dine behov.

Mvh. Thomas

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 20:49

Hej Brian

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 2670 8888 og fortælle lidt om hvad du har brug for. Så skal jeg fortælle dig hvordan det kan løses og hvad det skal koste.

Med venlig hilsen

Jacob Riff

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)