Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem sagde det skulle være svært?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg sidder her i mit lille hus i Qaqortoq, Grønland og kigger ud af vinduet - der er frostklart med minus 4 grader. Solen skinner og reflekteres i sneen. Det smukke vejr passer perfekt til mit humør for jeg er bare så glad. Glad fordi jeg har fået stiftelsesdokumenter og vedtægter tilbage fra min advokat og mit første ApS er en realitet.

Da jeg fik min ide med at lave arktisk havsalt som sydesalt, havde folk travlt med at fortælle mig, at andre før mig har overvejet at lave salt her, men at det ville være alt for besværligt at indhente tilladelser og godkendelser og skaffe kapital - og så skulle man jo designe sit eget anlæg tilpasset de grønlandske forhold .... bla bla bla siger jeg bare - Det er sq'' ik så svært. Jeg lagde ud for et halvt år siden og nu er alle formalia plads - selv min levnedsmiddelgodkendelse er i hus - og det inden mine lokaler er færdigopført

Selve produktionen starter forhåbentligt op i maj/juni og allerede nu har jeg fået kontakt til flere der gerne vil forhandle mit kommende produkt.

Nå ja - og så har jeg fået designet et smukt logo som jeg bare er superglad for (tak Martin!)

Solskinshilsner fra

Anne M

www.taratsit.gl/
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:12
Stort tillykke Anne, så må vi håbe der rigtig kommer gang i salget når produktionen er klar.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:39
Kære Anne

Hvor er det fedt at høre!
Fortæl endelig løbende hvordan det går.

Held og lykke med det.

Dbh Martin

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 14:41
fed idé, godt gået og good luck
Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:48
Kære Martin, Martin og Thomas

Tak for Jeres svar - det luner!

Jeg skal nok skrive løbende herinde om hvordan det går. Jeg er rigtigt glad for Amino og har faktisk tænkt på, at det kunne være godt med nogle iværksætterblogge, hvor der er mulighed for at følge projekter fra ide til virksomhed. Det kan selvfølgelig være, at der allerede findes noget tilsvarende andre steder i cyperspace - jeg er bare ikke stødt på det endnu.

Venlig hilsen Anne M

www.taratsit.gl/
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)