Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projektstyrings software

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Peder> tak for demoen, jeg skylder dig en tilbagemelding.

Min vurdering er at dit værktøj er udarbejdet ud fra konteksten "styring af kundeprojekter til web løsninger", da fokus er på økonomi/tidsstyring - ret mig hvis jeg tager fejl.
Designet er brugervenligt, der er en god hierarkiskopbygning i projektporteføljen (savner måske lidt overvågning/trafiklys der). Jeg ser et godt fundament i dit værktøj, men jeg savner lidt den "rå" projektstyring, her tænker jeg på faseinddeling af de enkelte projekter, skabeloner til kravspecificering, test, risikostyring, sign-off, organisering o.s.v. 

Jeg fandt en fejl, på en af siderne ligger input felterne ind over sidemenuen.

Så var der et sted hvor jeg kom ned i en blindgyde, hvor jeg havde svært ved at finde tilbage igen.

Tue> fandt du en løsning?

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:24
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:55
Hej Dan

Du har nok ret i at det er et system som er mest rette med styring af "kundeprojekter til web løsninger" i første omgang udviklede vi det egentlig også bare som et værktøj til os selv, som det så senere viste sig der var lidt salgspotetiale i.

Udover økonomi/tidsstyring så er der også en (his jeg selv skal sige det) temmeligt velfungerende dokumentstyring. Jeg er da i hvert fald glad for det.

Den udgave du har siddet og kigget i er en "næsten" færdig udgave af en opgradering af det gamle system som var bygget stort set kun med os for øje.
Der mangler et kalender modul i systemet inden det bliver erklæret helt færdigt, så dan en slags projekt kalender med noget time management af menneskelige ressourcer, deadlines, osv. Så der kommer nogle få af de elementer du mangler med.
Men som sådan bliver det nok ikke det værktøj du efterspørger inden for en overskuelig tidshorisont.

Mvh Peder

P.s. Hvad mener du med en blindgyde? Det lyder jo noget graverende så det kan det da godt være at vi skal have kigget på.
Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:29

Der er bare ligesom om at man ikke kan står i roden af Project Management og få overblik over alle projekter, jeg lander hele tiden et niveau lægnere nede i View Customer......

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:02
Oppe i venstre hjørne er der et rundt ikon med et P i efterfulgt af teksten "Choose Customer / Project
", når du er inden unden projekt management. Hvis du klikker på det er der overblik over de forskellige kunder og projekter under disse.

Mvh Peder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)