Ser meget fedt ud, jeg kan dog se ved at google nogle af produkterne, at før priserne er temmelig hårdt pumpede. eks. på et ur liste pris 695$ til 79.95$ men en kan købes alle steder til 133$ dog alligevel god besparelse.
1saleaday.com, er en hjemmeside som hver dag har et produkt til en latterlig lav pris.
Forleden så jeg en blackberry ipad til 100$ som var en besparelse på 60%
Tit har jeg også set produkter som bliver solgt med en besparelse på op til 98%.
Alle tingene er lækre, men jeg fatter simpelthen ikke forretningsmodellen bag dette, hvordan kan det løbe rundt?
http://www.entrepreneur.com/article/220223
MVH Kristian Meincke
Prøv at læse hele hans koncept igennem, så kan du gennemskue hvordan.
Derudover som det nævnes, så er en del af varerne mulige at skaffe billigere end de sælges for og meget af det er med oprindelse fra Kina og dermed billigt.
Så han køber lots op billigt og han bruger sikkert sine donationer til at få tingene billigere endnu, da det kan være udgåede varer.
Derudover kan der også være firmaer som bare giver ham 10 enheder gratis for reklamens skyld, det er ikke usædvanligt...
Jeg gav f.eks. for nyligt produkter til en udsalgspris på omkring 2.000 dkk væk alene for at målgruppen kunne prøve det - det gav pote og salget er i gang. Simpelt og effektivt.
Tak for svar.. Tror du at dette er et koncept som ville holde herhjemme? Eller er der simpelthen for få mennesker til at man kan få en efterspørgsel som er stor nok?