Jeg har to web-sites som jeg gerne vil have hjælp til SEO optimering. Jeg skal finde et firma som kan hjælpe mig - er der nogen der kan anbefale et firma som man er dygtige og som ikke koster en bondegård - jeg har kigget på www.seo.dk Er der nogen der har erfaring med www.seo.dk - kan de anbefales? Lone Anker
|
Hjælp til SEO - hvem kan anbefales
|
Hej Lone Nu har jeg set din side, og det først jeg ville gøre, var at slette de 7 H1 overskrifter som ligger bag ved dit billed på forsiden, i følge google må du kun have 1 overskrift med H1 pr side, samt 2 H2 overskrifter. du har 7 liggende på din forside bag billedet, dette går ikke. Så skal du se finde uf af, hvad du gerne vil findes på, når man søger på google, hvis det er
Så sørge for at have dette fremhævet med 1 H1 overskrift, samt søg for at have det tilstrækkelig mange gange med når du beskriver dine tekster, men ikke mere end 5 % af alle de ord du bruger.
så hvis du har 100 ord, må det kun står 5 gange i teksten.
navngiv alle dine billeder, så når du køre musen hen over, kommer der en lille gul boks op, med en beskrivelse af billedet, dette gør at google kan læse det, og det bliver mere bruger venligt for blinde, samt er det en god ide, med at linke mere til eksterne sider som relatere til din side.
Prøv så godt det går, at beskrive for den besøgende, hvad den aktuelle side handler om, inden for de første 160 tegn efter din overskrift på siden, det er det google finder, og beskriver når du dukker op på google, derfor er det vigtigt at den besøgende ved hvilken side han/Hun havner på hvis de trykker på dit link.
Men tænk på din side, som hvis du selv besøger en side, at det skal være overskueligt, nemt at finde rundt på, samt kan give dig ekstra information (hyperlinks) så du hele tiden kan kommer videre for den side du befinder dig på. gerne et af de sidste ord på siden, skal være et links til enten eksternt eller internt.
Men der er mange ting du kan gøre selv, så det ikke bliver så dyrt for dig,
Håber du kan bruge dette.
Med Venlig Hilsen
Brian
|

Hej Lone. Jeg fik på et tidspunkt hjælp til en af mine gamle affiliate sider med at lave SEO. Personen der hjalp mig hedder Søren Højby Skriver. Han kan varmt anbefales og han ved hvad han snakker om og han ved hvad han gør når han laver SEO for folk. |
Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Det passer nu ikke, Ifølge Google må man selvom man bruger h1 som overskrift alle steder eller om man vil bruge h2, h3, h4,h5 etc. Så længe man ikke bruger h tags på hele teksten så er Google egentlig lidt ligeglad. Ved ikke lige hvor du har fået den ide fra at der kun må være 1 h1 og 2 h2 overskrifter?? den har jeg hverken hørt eller set nogen steder. Kigger man på SEO delen, ja så er det selvfølgelig ikke altid en god ide at bruge mange h1 overskrifter på samme side, andre gange kan det rent faktisk godt betale sig. Det kommer an på situationen. om det giver mening etc. Til trådstarter, vil jeg dog anbefale at du først og fremmest får lavet en SEO analyse, da du så enten selv kan gå i gang med SEO rapporten som kommer ud af det, eller få en SEO mand til at klare det rapporten skriver for dig. Så ved du eksakt hvad der skal laves, og SEO manden kan så også komme med et lidt bedre tilbud på de forskellige ting. |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej Brian Mange tak for dit svar - jeg har siderne www.biking.dk og www.aktivferiebornholm.dk - jeg går ud fra at det er biking Bornholm du har besøgt? Lone
|
Hej som en del af mit selvtillidsforbedrings program vil jeg gerne anbefale mig selv. (haha it was just a joke) Har du søgt på google efter seo? Fordi den laveste Time pris garanterer ikke altid den laveste overall cost! |

Hurtigt indput til hvad du bør gøre noget ved.
Og ja der er mange andre punkter du bør se på, men jeg har ikke mere tid lige nu :) MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej Lone, Du skal sørge for at få fjernet teksterne hurtigst muligt på den ene af siderne. http://www.aktivferiebornholm.dk/site/44/ http://www.biking.dk/site/120/ Det er hvad der hedder Duplicate Content som er yderst skadeligt i forhold til SEO. Derudover så skal du have kigget på dine URL's som du bør give et navn "Ferie Bornholm" eller lignende istedet for de tørre tal. Hvis du har brug for hjælp til at få lavet nye tekster, der hvor de går igen er du mere end velkommen til at rette henvendelse til mig. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Og så vil det da egentligt være interessant at høre hvilke søgeord du gerne vil findes på :-) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?