Hej derude. Jeg har lidt problemer med at få sat min side op, og har prøvet at læse forskellige guides osv. Jeg har prøvet FBML og iframe, ved ikke hvad man skal vælge? Vil bare gerne have en standard side hvor folk skal synes godt om for at se indholdet. nogen der har nogle tips, evt. nogle koder man kan smide ind i fbml/iframe? de koder jeg har prøvet indtil videre har ikke virket med fbml. Mvh. Mathias |
Hej Mathias
FBML er outdatet, og du bør derfor lave det i Iframe - Det er dog ikke ligetil, hvis man ikke ved så meget om programmering, hvorfor jeg vil anbefale dig at bruge en af de applikationer, som i forvejen tilbyder fan-gating, som er up-to-date med Facebooks platform.
Til formålet kan jeg anbefale Tabpress - jeg bruger det ikke selv, men har hørt godt om det, og det ser ud til at have de funktioner, som du har brug for. Folkene bag er professionelle, så applikationen er altid up-to-date. Dermed slipper du for slemme overraskelser, når Facebooks platform ændrer sig.
Med Tabpress og lignende applikationer, kan du lave din fan og ikke-fan side med HTML.