Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Panlegis og begrænset selvskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er li blevet ringet op a Kristian fra Panlegis med dette nr 69 66 93 95

Han ville tilbyde mig begrænset selvskab på 5000 kr. hvor jeg så kunne spare en del i skat..

Vil så høre, om det kan svare sig for mig, der li er ny opstartet med en webshop, at starte begrænset selvskab?

Nogen der kender dette firma??

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge på navnet herinde...

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette har jeg skam gjort, men synes der kommer meget blandede meninger frem og i mange af debatterne mundhugges folk. så det er derfor jeg spørger om der evt er nogle herinde der har prøvet at få stiftet selskab af dem, for jeg har hørt at man får skiftet selskab hos Erhvervs og Selskabsstyrelsen

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at tro at der er delt meninger. (og hvis der er - så tjek google især efter norske sider)
Hold dig væk fra det er mit råd.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

Nogen der kender dette firma??

Det må man sige... panlegis er ret kendte (og ikke for noget godt) Erhvervs- og Selskabsstyrelsen har endda advaret imod dem.

Simone:
Han ville tilbyde mig begrænset selvskab på 5000 kr. hvor jeg så kunne spare en del i skat

Det heder selvskab med begrænset ansvar, forkortet smba og sådan et selskab skal registreres i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen et af kravende til et smba selskab er at der skal være flere om selsakbet (mindst 2 deltagerer)

Der kan være mange fordele ved at vælge at drive sin virksomhed i selskabsform, og smba selskaberne indeholder også en række unikke muligheder..

Men i dit tilfælde tror jeg ikke du vil have nogen særlig fordel af det. Hvis du har underskud i din virksomhed vil du ikke kunne trække dette underskud fra i din personlige indkomst hvis du har omlagt virksomheden til selskabsform.

Skal man omlægge sin virksomhed er det vigtigt at man til fulde forstår hvad omlægningen betyder for en selv og for virksomheden, både administrations mæssigt, i praksis, fordele og ulemper. 

 

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)