Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til at rejse penge til sportsforening

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle amino'er,

Jeg er lige blevet valgt ind som seniorformand i vores badmintonklub, og min første udfordring, som jeg ser det, er at klubben ikke har særlig mange penge. 

Vi har seniorhold i serie 1 og serie 3, og en stor ungdomsafdeling. 

Er der nogen som har nogle gode ideer til hvordan man kan rejse penge i sådan en klub? 

Jeg har selv tænkt hæv kontingentet, finde sponsorer osv kun de klassiske ting, men er der nogen som har lidt "out of the box" ideer så lytter jeg meget gerne, da de ting jeg har tænkt ikke er de letteste synes jeg.

På forhånd tak for hjælpen. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06

hold tour ning kræve symbolsk beløb stille op 

hav lidt salg af alt muligt der frokost sundt slik 

få lavet logo til bluser tøj 

lav familien ture ud ad det når i køre ud til tour ninger , sælg der en frokost der samme og sundt slik til børnene .

kan købe vejledning forældre kan støtte op ad støtte tilbud, der kommer de kan bestemme sine kroner går dertil de ekstra kroner der sendes 

købe et støttebevis du får et billedet hjem med logo på

hold støtte lotteri send lodsedler ud og samme med afholdes i en sportsbegivenhed  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:18

Ja der var nogle gode ideer der. problemet med afholdelse af turnering er bare at det kan vi først komme til i sæsonen '12-'13 desværre,

Men lotteri er taget op til efterretning. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:44

Hej Bo,

Du må meget gerne sende mig en PB, jeg vil omkring november i år lancere et helt nyt koncept i DK, som du med garanti kan drage rigtig stor fordel af, hvis du f.eks. har brug for at rejse penge til klubben.

Mvh

Mike

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52

Hej 

I kan evt lave et skrabe spil der kunne sælges til jeres medlemmer og til andre der kunne have intresse i klubben eller i gevinsten.  finansering kan ske via reklame på lodet, kontakt mig privat kender nogle der kan lave en go pris til jer. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:04

Indenfor tennis, er turneringsafholdelse ihvertfald der der skabes de største indtægter.

Vær dog opmærksom på om klubben modtager offentlig støtte - måske reduceres disse i takt med indtægter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)