Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg søge efter personer der kunne være interesserede i at få et gratis tag?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller falder det ind under amino plus vip?

Hvis det gør, håber jeg nogle kan slette denne tråd.

Hvis ikke, skriver jeg mere senere i tråden. Jeg kan dog oplyse om at det er tage til mindre bygninger som udhuse, cykelskure mv.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 00:00

Go for it Anders :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 00:14

her kommer lidt info

Skal du have lavet cykelskur, brændeskur, legehus eller ligende her i den nærmeste fremtid? Hvis du skal det, og synes det kunne være spændende med et såkaldt grønt tag, så vil jeg muligvis gerne sponsorere taget for dig (lave taget gratis) 

Jo nærmere Horsens du bor, jo sjovere bliver det.

Hvis det bliver aktuelt, vil jeg gerne kunne bruge taget som reference 

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 11:14

Hvis du ikke finder nogen i horsens -kan du bare gå igang i Vamdrup;)

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:31

BruunRasmussen:
Jo nærmere Horsens du bor, jo sjovere bliver det.

Hvad med en garage på ca. 20 kvm?

- Bor i Brædstrup :-)

Mvh

Anders

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

36kvm tagterrasse i 6920 ?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:10

Hej

Hvis du vil en lille tur til det sydlige Sjælland - Næstved, så har jeg en rigtig god ven der har akut brug for en håndsrækning, med taget på hendes bryggers, som ligger i en selvstændig bygning, den ene ende er op mod en carport, den anden mod et drivhus.

Min ven er grundet sygdom kommet lidt i klemmen i system Danmark og derved ikke selv har muligheden for at lave sit tag, hverken ved eget arbejde eller hyre folk til projektet.

Grundfladen er på 24 m2, højden på forkant af taget er 2 meter og derfor meget synligt for alle der er i haven, taget har en meget lille hældning, problemerne er at de nuværende bærende bjælker, ikke er ret sundt og derfor SKAL udskiftes hurtigst muligt.

Det er hendes drøm at få et grønt tag, det har hun talt om i meget langt tid, hvor kunne det dog være dejligt at kunne give min gode ven, sådan en kæmpe gave, og det er naturligvis klart du må benytte det i din markedsføringer for dit firma, det er hun helt indforstået med.

I haven er der en bæk der snor sig igennem og giver et godt og idyllisk indtryk med dejlig ro hvor man kan nyde bækkes klukke, taget på bryggerset er synligt fra hele haven, indefra huset, som ligger et par trin oppe, er der udsigt til taget fra flere vinduer, når man går gennem carporten er der 4 - 5 trin ned til haven, som bevirker at taget på bryggerset, som ligger på venstre siden af trappen, er meget synligt grundet den lave højde på forkanten af bryggerset.

Hvis du vælger dette projekt, så send en PM og du vil modtage alle nødvendige informationer vedr. bygningen og hvor det ligger, samt oplysninger om ejeren.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:21

Tillæg: Som det fremgår af disse billeder så er bryggerset meget lavt og derfor vil det grønne tag være meget syligt, med den idyliske have vil det være en perfekt løsning.

Venligst

René Buch

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:01

tak for jeres input :-)

@ Andole. Det lyder interessant. Jeg sender dig lige en PM

@ Kim O. Videbæk er en dejlig by, det sker at jeg kommer dertil, men umiddelbart er det ikke lige aktuelt i denne sag. Beklager iøvrigt at jeg kom til at give dig 3 stjerner for dit indlæg, det var fingrene der smuttede på telefonen.. :-)

@ Hr. Buch. Det er en utrolig charmerende have din ven har, og jeg er helt enig i at det ville passe rigtig fint med et grønt tag. Jeg tror dog desværre det vil blive en lidt for dyr reference for mig hvis jeg skulle til næstved for at bygge tag.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 21:10

BruunRasmussen:

@ Hr. Buch. Det er en utrolig charmerende have din ven har, og jeg er helt enig i at det ville passe rigtig fint med et grønt tag. Jeg tror dog desværre det vil blive en lidt for dyr reference for mig hvis jeg skulle til næstved for at bygge tag.

Det må jeg jo nok være enig med dig i.

Hvis du tænker lidt mere langsigtet kunne det jo være din virksomheds profil / showroom på Sjælland, som måske vil lokke endnu flere kunder til din forretning, men naturligvis er valget dit Wink

Min gode ven, bliver nok lidt trist over det, men måske engang ude i fremtiden kan det blive til noget?

Håbet kan man jo altid beholde Big Smile

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)