Hej
Hvis du vil en lille tur til det sydlige Sjælland - Næstved, så har jeg en rigtig god ven der har akut brug for en håndsrækning, med taget på hendes bryggers, som ligger i en selvstændig bygning, den ene ende er op mod en carport, den anden mod et drivhus.
Min ven er grundet sygdom kommet lidt i klemmen i system Danmark og derved ikke selv har muligheden for at lave sit tag, hverken ved eget arbejde eller hyre folk til projektet.
Grundfladen er på 24 m2, højden på forkant af taget er 2 meter og derfor meget synligt for alle der er i haven, taget har en meget lille hældning, problemerne er at de nuværende bærende bjælker, ikke er ret sundt og derfor SKAL udskiftes hurtigst muligt.
Det er hendes drøm at få et grønt tag, det har hun talt om i meget langt tid, hvor kunne det dog være dejligt at kunne give min gode ven, sådan en kæmpe gave, og det er naturligvis klart du må benytte det i din markedsføringer for dit firma, det er hun helt indforstået med.
I haven er der en bæk der snor sig igennem og giver et godt og idyllisk indtryk med dejlig ro hvor man kan nyde bækkes klukke, taget på bryggerset er synligt fra hele haven, indefra huset, som ligger et par trin oppe, er der udsigt til taget fra flere vinduer, når man går gennem carporten er der 4 - 5 trin ned til haven, som bevirker at taget på bryggerset, som ligger på venstre siden af trappen, er meget synligt grundet den lave højde på forkanten af bryggerset.
Hvis du vælger dette projekt, så send en PM og du vil modtage alle nødvendige informationer vedr. bygningen og hvor det ligger, samt oplysninger om ejeren.
Venligst René Buch