Jeg har en virkosmhed koerende. Men mangler en sqmarbejds partner der kan koere det i dk. Mens jeg vil koncentrere mig om det mere globale marked. Har allerede en kontrakt med et internaionalt anerkendt It virksomhed. Der gerne skulle udmynde sig i en 2/3 aars kontrakt snart.
Faktisk har der også nogle få gange været pølsevogne til salg i den prisklasse (næsten) - umiddelbart tænker jeg at en pølsevogn vil være det færdigtbyggede koncept i 50.000,- klassen som har størst potentiale hvis du skal leve af det.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hertil kommer at selv hvis du fandt en webshop som tjente penge (hvilket i så fald ville være meget lidt - 50.000kr er ingenting for noget der kører), så kræver det viden at drive. Der er indenfor alle brancher rigtig meget konkurrence, og efterhånden er kravet til evner indenfor disciplinerne SEO, Adwords, Konvertering, Mersalg (og maaaaaaange andre) ret store.
hvad er det du regner med at kunne få for 50.000 en A inkomst på nok til at overleve?
Det bedste råd er du læser lidt om det her, får dig et job og derefter investere i dit eget projekt. ved siden af et job, ellers kan du jo ikke få det til at løbe rundt?
du bliver nød til at have et fast job ved siden af, i starten. Thats life.