Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hobby snedker søges til samarbejde.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en sand emil fra Lønneberg.... Og så er det næsten ikke løgn ;-)

Kan du lave trægrydeskeer og træpaletknive eller kender du én der kan, så er der hér en mulighed for en hel lille mini produktion til den der vil tjene nogle ekstra penge inden sommerferien :)

Jeg har ikke brug for at sætte et helt snedkeri igang, det er der ikke råd til hér til start, men små ordrer af ca. 100-200 skeer af gangen eller mindre hvis det er en for stor mundfuld for én- to personer. De fleste snedkere kan lave disse på maskine, og det tager kun kort tid, men de må gerne se lidt "hjemmelavede" ud... skæve, eller i forskellige størrelser og helst tynde. De er helt specielle, men det særprægede kan vi tale om når vi mødes.

Håber at der findes en frisk håndværker der vil være med.

MVH. Sue

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 19:17
Tillykke med dit indlæg nr. 200, Sue :)

Det lyder spændende det du søger - jeg følger med på sidelinien.

Jeg synes egentlig, Amino mangler en form for "kompetence-database", så man måske bedre kan finde lige dén iværksætter man har brug for - men det er en helt anden snak

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 19:24
Tak, det så jeg slet ikke selv, så har "man" da alligevel været lidt aktiv ;-)

Jep, det bliver spændende.. håber nogen vil være med. Dem der springer til bliver producenter af det jeg skal ud og sælge. Elsker livet med alle dets muligheder, er det ikke skønt!?

;-)

Fortsat god sommer"agtig" aften!

Sue

Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:31
Hej Sue

jeg tror du skal kikke østpå for at få lavet skeer mm. det er langt billigere end selv den flittigste hobbysnedker. vi bruger også af og til lidt træskker, slet ikke nok til import, men vi køber dem så ved båring handelshus, på vestfun.

han har alt muligt og umuligt i varer fra letland (tror jeg) der kan samles ind til et helt vikingekøkken for meget små penge. han handler også engros.

MBC
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 21:02
Hej Mogens..

Tak for svar.

Jamen det er slet ikke i den kaliber jeg søger producent... import er jo også i sig selv en udgift, og det jeg behøver er kun for salg sommeren over.

Men jeg kunne evt. kontakte dem du henviser til... måske kunne det fungere.

Takker.

:)

Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:57
MBC
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 22:33
Hej igen. Ja jeg så den godt før, men det er ikke lige det jeg leder efter, mere den almindelige grydeske som de ikke forhandler der desværre. Jeg har dog skrevet og spurgt efter den.

Tænkte om det var nemmere med at finde en der kunne lave et mindre antal til start og så langsomt bygge op..

Venligst herfra

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:36

Om en uge eller to skal jeg mødes med "min" snedker. Jeg skal nok høre ham, om han ville være interesseret i at lave noget for dig.

gazela.dk 40820055
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 22:41
Hej Gazela...

Det ville være rigtig fint. Tusind tak for hjælpen.

Venligste hilsener fra

Sue

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)