Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fast fragt--- hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en kurrer eller fragt firma som tager en fast pris for forsendelser fra en webshop

Modtager også gerne gode råd om hvordan man kan lave en fast pris uden at miste hele bruttoavancen på sine varer.

Med venlig hilsen

Chris Nielsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:35

Prisen på fragt afhænger af vægten - men flere firmaer tilbyder typisk en enhedspris fra f.eks 0 - 30 kilo.

Hvis det dækker dine behov, ja så har du fast pris :)

Mht. at dække dine omk. - ja så er der to muligheder, enten regner du fragtudgiften ind i salgsprisen, eller også opkræver du fragt seperat.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:50

Hej

Det er altid en god ide at kigge lidt rundt på nettet efter hvad anddree firmaer, som tilbyder samme, eller nogenlunde samme produkter gør omkring deres fragt.

Fra min side af bordet, der ville jeg altid gå efter wenshops der giver FRI FRAGT,  så jeg kender den faktiske pris med det samme, og ikke skal hele vejen gennem din indkøbskurv og indtaste alle mine oplysninger, FØR jeg kender den samlet pris.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:44

Der er vi så forskellige :)

Jeg vil netop have det seperat - så jeg kan se hvad de tager for varerne - og fragten.

Du kan sagtens lave det så du kan se det med det samme, uden at skulle indtaste alle opl. først - som f.eks her -http://www.sliknet.dk/shop/bolcher-10c1.html 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 15:09

Fri fragt eller fast fragtpris er klart en beslutningsparameter ved køb af produkter for "mindre beløb". Ved køb af dyre produkter er folk ikke så prisfølsomme på fragt da fragtpris i sagens natur ikke fylder så meget i samlet pris.

Hvor dit snit lige skal ligge er jo en vurdering der er unik for den enkelte butik med bl.a. indkøbspris, gennemsnitlig ordrepris, fragtpris for ordrene som nogle af beslutningsparametrene.

Mit bud:

Enkelhed er helt klart at foretrække og så over tid justere hvor grænsen for fri fragt og fragtpris skal ligge.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07

Hej med jer,

Tusind tak for jeres svar, jeg vil meget gerne have en fast pris på fragt og det med 0-30 kg til fast pris passer jo perfekt, hvis man kan finde sådan et firma.

Jesper Laugesen:

Prisen på fragt afhænger af vægten - men flere firmaer tilbyder typisk en enhedspris fra f.eks 0 - 30 kilo.

Hvis det dækker dine behov, ja så har du fast pris :)

Mht. at dække dine omk. - ja så er der to muligheder, enten regner du fragtudgiften ind i salgsprisen, eller også opkræver du fragt seperat.

Jesper, jeg går ud fra at du er indehaver af sliknet.dk, er det muligt at du kunne oplyse mig om hvem du sender dine varer med? evt send en PB eller mail til cwn250(a)hotmail.com

Mange hilsner og tak for hjælpen til jer alle

Chris Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:23

Chris :
Tusind tak for jeres svar, jeg vil meget gerne have en fast pris på fragt og det med 0-30 kg til fast pris passer jo perfekt, hvis man kan finde sådan et firma

Prøv at forhøre dig hos www.portoservice.dk

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)