Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedsføring på nettet (igen)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bedre halvdel har de sidste par år bygget en mindre forretning op med import af alt fra tasker til perlekæder fra Kina. Specielt perlekæderne har hun haft success med at sælge til f.eks. homepartys og diverse messer, så i sidste ende måtte hun jo til at have en webshop.

Her kommer jeg så ind i billedet. Jeg har fået oprette en webshop hos scannet, en professionel fotograf har taget billeder af produkterne og nu venter vi bare på at PBS-ansøgningen går igennem, så det bliver muligt at betale med dankort.
 
Der hvor jeg så har brug for hjælp, er til at markedsføre webshoppen. Google adwords er oplagt, men jeg kunne godt tænke mig at finde lidt mere målrettede reklamesøjler. Hvilke hjemmesider (som man kan reklamere på) er velbesøgte af kvinder som er på jagt efter smykker / accessories?
 
Eller skal man måske satse på at gå målrettet efter mænd (som så kan købe perlekæder som gaver til konen)?
 
Håber i har nogle ideer til at komme videre med. Mit kendskab til kvinders surfvaner er desværre begrænset.
 
Med venlig hilsen
Henrik Lauritzen
 
PS: Hjemmesiden kan ses på: www.asias.dk - forslag til forbedringer er ligeledes velkomne.
  
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)