Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en som kan lave en billig betalings hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Søger en dygtig person der kan lave en billig betalings hjemmeside.
har ikke de store krav.

-Det skal være et profesionelt design
-Styrresystemet jeg skal benytte skal være 100% idiot sikkert og nemt at bruge (meget vigtigt med godt system)
-Hjemmsiden skal have dankortbetaling og lagerstyring, skal også være meget meget brugervenligt.
-Du må meget gerne bo mellem Vejle og Århus da vi måske skal mødes når jeg skal have vist hvordan det bliver sat op.

Prisen kan vi snakke om men vil gerne have et bud og en fast pris, så der ikke kommer nogle overraskelser.

Vi betaler kun når hjemmesiden er oppe og køre, da efter tidligere erfaring er det eneste vi tør nu.

Håber på at der er nogle som kan magte opgaven og tage min efterspørgelse seriøs.

Mvh Brian Mikkelsen

Tilmeldt 7. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg laver selv hjemmesider til andre virksomheder og for den rigtig pris vil jeg os kunne lave en til dig, men jeg bor i København, vi kan konktaktes via telefon eller mail

Darwich

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Kik evt. på eShopPlus der får du en komplet webshop med dankortbetalingsmodul og lagerstyring osv..
til en god pris.

Systemet er bygget på OpenCart som er meget brugervenligt.

Hilsen Klaus / eShopPlus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det kan jeg hjælpe med.

Se mere på www.themebox.dk

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Vi kan lave et system til dig i Magento, som du måske kender. Systemet bliver tilpasset, som du ønsker. Du kan fx. se http://uggerbyaashop.dk/ og http://artfamily.dk/, som vi har lavet.

 

Du er velkommen til at ringe til mig på 22 90 52 73 og du kan se på vores site: www.webstock.dk

 

Kort om systemet:

 

 

 

-                      Automatisk eksport til lagerhotel – udsendelse af pakkenumre

 

-                      Integration med debitorstyring i E-conomic

 

-                      Integrations med lagerstyring i E-conomic

 

-                      Håndtering af forskellige kundegrupper med fx forskellig bruttoavance

 

-                      Avanceret prisstyringssystem til tilbud og rabatter

 

-                      Mulighed for integreret B2B og B2C webshop i ét og samme system

 

-                      Reklamationshåndtering

 

-                      Sæson- og preorderstyring

 

-                      Chat (ifbm.. med vejledning og mersalg)

 

 

 

 

 

Billigt lager og distribution:

 

 

 

Har du ikke et lager, så har vi et samarbejde med et af Danmarks største, der kan sende pakker ud med Post Danmark inkl. omdeling til private for fx 38,- kr op til 5 kg – og endnu billigere til erhverv.  Der kan selvfølgeligt også sendes større ordrer afsted, men denne pris illustrer meget godt, at der er penge at spare i forhold til standardprisen på 80,- kr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)