Det er vist efterhånden gået op for alle at vi har fået en ny regering, med et nyt regeringsgrundlag. Så langt så godt...
Der er blot en ting jeg ikke forstår - hvordan kan personer i disse magtfulde embeder være kommet så langt, med så dårlige talegaver - her tænker jeg ikke kun på Villy's relativt begrænsede engelsk kundskaber som man kan se på diverse netsider, men også Helle Thorning, hun ligner og lyder mest af alt som en gymnasieelev der står foran en større forsamling for første gang nogensinde - forkerte endelser og manglende sammenhæng i sætninger, formuleringsfejl mv.
Jeg synes det er helt fair at Danmark har stemt og synes trods jeg nok må erkende at jeg er blå at det måske ikke er så dårligt endda, hvis der kan komme mere brede forlig - men og have en ministarstab på 23 personer som totalt har 40 års parlamentarisk erfaring, det gør mig ærlig talt en smule nervøs.
Nå synes bare lige jeg måtte ud med min lille frustration, er jeg den eneste der ryster lidt i bukserne?
Jeg tror nu ikke det er et generelt problem for rød blok. Flere af de tidligere ministre enten mumler i skægget eller snakker sort. Det er vel egentligt heller ikke så vigtigt, så længe der kommer resultater ud af anstrengelserne.
Nu er det ikke altid formulerings evnerne der bestemmer, om man kan lave gode aftaler, eller få sin vilje igennem. Du kan jo bare tag kvinder sådan generalt.....Hvis du ikke kan se hvad du gør forkert, så elsker du mig ikke.....Jep, så er der kommet eksembel på.
Ej, der findes flere faktorer. Fx så starter mange ud, med at lave forskelligt arbejde inden for partierne. Og laver man her resultater, så er det også nemmere at komme op i hirakiet. Nogle er utrolig gode til at formulere sig på skrift, mens andre har tale gaver. Og derfor kan det tit være svært at se hvorfor en person er kommet så høj på strå i et parti.
Endvidere, så er det også sådan at når man stiger i hirakiet, så får man også mere indflydelse, sammen med at man kan resikere at få nogle frivillige. Og tit er det så også båret frem af at nogle i toppen lægger mærke til de resultater. OG alt dette er med til at få en person højere og højere op.
De vinder på deres menneske kundskaber de taler til folket
fordi de nogle holdninger som andre synes er god
fordi de har vild iver i hele tiden at være ude hvor folket er , de gøre sig godt bemærket, de holde møder , og de er godt aktive og de får sagt sin stemme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows