Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distributør hunde udstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Cauda Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak fordi i gør dette forum til en stor hjælp :)

Jeg brænder meget for træning, kost osv. med hunde og vil derfor rigtig gerne starte min egen webshop op med hundeudstyr og kost. Jeg ved at dette er en hård branche, men jeg tror man kan komme langt så længe det er noget der interesserer en.

Mit spørgsmål til jer er om i kender til nogle danske distributører? Jeg kan INTET finde.. Og der er jo andre danske webshops så det må være muligt.

Håber i kan hjælpe!

Tak

Michael

Stort udvalg af kvalitets hundeudstyr! Kig ind www.cauda.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:38

Hej Michael,

Hvis det er "mærkevare" du vil sælge, så kan du finde ud af hvilke brands du vil forhandle, og kontakte dem. De vil helt sikkert hjælpe dig med at finde en leverandør, såfremt du ikke kan købe direkte hos dem.

Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Fra  Cauda Skrevet kl. 10:17

Hej Lars

Tak for svar!! Det ville normalt også være mit udgangspunkt, men jeg tænkte at der måtte være nogle "store" distributører som i kendte til.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:25

Hej

Jeg kan da anbefale Olivers hvor du ved køb over 10,000 / 1 euro palle kan spare en rigtig god slat penge og nemt og blive godkendt hos dem, jeg er selv godkendt forhandler af deres produkter.

Vitaminer fra udlandet til hunde og også rimelig og komme til og tjene okay på :-)

Ellers prøv at høre Michael der har petfoodnord om han kan være behjælplig :-)

De har også fået lavet eget mærke foder, som de sælger videre til andre forhandlere

Mikkel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:40

Michael Overgaard:

Mit spørgsmål til jer er om i kender til nogle danske distributører? Jeg kan INTET finde.. Og der er jo andre danske webshops så det må være muligt.

Hej Michael,

Jeg forhandler disse produkter fra Animal Deluxe. Der er både foder og kosttilskud til hunde og katte.
(og kosttilskud til heste, hvis det var noget) :-)

Du er velkommen til at sende mig en mail på info@shopnwa.dk eller en PM hvis det har interesse.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Fra  Cauda Skrevet kl. 07:43

Tak for jeres svar :)

Jeg fik måske ikke gjort klart i mit indlægt at hovedvægten vil ligge på udstyr til hunde. Til træning, leg, hjemmet osv.

Foder bliver naturligvis også en del af det, men det vigtigste er udstyret da det er der jeg har mine kompentencer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)