Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google keyword ideas og mine besøg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Den her google adwords KEYWORD IDEAS side hvor man kan skrive ord/sætninger ind for at se hvor mange der hver mdr soeger paa dette, hvor korrekt er den?

Jeg spoerger fordi jeg synes at der kommer for lidt besoeg i forhold til hvor mange der skulle soege hver mdr og min placering.

Seværdigheder i Paris - seværdigheder paris - paris seværdigheder  , disse sætninger skulle der i foelge google blive soegt 1300 gang om mdr i danmark.  Mener at huske at for over et aar siden fortalte google at der ogsaa var 1300 der soegte paa disse ord/sætninger. Undre mig lidt at der hver mdr. hele tider er 1300 forespoerglser og at det ikke ændre sig.

Seværdigheder i Paris ligger jeg nr. 4 paa google med og har faaet 22 besoeg sidste mdr.

seværdigheder paris ligger jeg nr. 4 paa google med og har faaet 13 besoeg sidste mdr.

paris seværdigheder ligger jeg nr. 2 paa google med og har faaet 79 besoeg fra google sidste mdr.

Metro kort paris ligger jeg nr 7 paa google med og har kun faaet 6 besoeg fra google sidste mdr. selvom der skulle være 390 som soeger paa dette om mdr.

Kan i kaste lidt lys over dette?

Takker

/anders

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 07:51

Hej Anders.

Prøv at sætte hak her...

Så får du et mere præcist billede af, hvordan mange der søger efter netop de termer, som du beskriver.

Mvh Troels.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 09:32

Hej Trols, tak for det. Ja det gav jo et helt andet billede.

Takker

mvh

anders

ps: kan du fortaelle mig hvad der ligger i de tre forskellige?

seværdigheder i Paris  = 1300

[seværdigheder i Paris] = 320

"seværdigheder i Paris" = 390

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:43

Anders S:

Hej Trols, tak for det. Ja det gav jo et helt andet billede.

Takker

mvh

anders

ps: kan du fortaelle mig hvad der ligger i de tre forskellige?

seværdigheder i Paris  = 1300

[seværdigheder i Paris] = 320

"seværdigheder i Paris" = 390

seværdigheder i Paris  = 1300 = seværdigheder i paris frankrig, paris seværdigheder, seværdigheder frankrig, seværdigheder paris osv.

[seværdigheder i Pariss] = 320 = seværdigheder i paris

"seværdigheder i Paris" = 390 = seværdigheder i paris frankrig, flotte seværdigheder i paris osv.

Klik på spørgsmålstegnet over den grønne pil på Troels's screendump, hvis du vil læse googles forklaring.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)