hej Den her google adwords KEYWORD IDEAS side hvor man kan skrive ord/sætninger ind for at se hvor mange der hver mdr soeger paa dette, hvor korrekt er den? Jeg spoerger fordi jeg synes at der kommer for lidt besoeg i forhold til hvor mange der skulle soege hver mdr og min placering. Seværdigheder i Paris - seværdigheder paris - paris seværdigheder , disse sætninger skulle der i foelge google blive soegt 1300 gang om mdr i danmark. Mener at huske at for over et aar siden fortalte google at der ogsaa var 1300 der soegte paa disse ord/sætninger. Undre mig lidt at der hver mdr. hele tider er 1300 forespoerglser og at det ikke ændre sig. Seværdigheder i Paris ligger jeg nr. 4 paa google med og har faaet 22 besoeg sidste mdr. seværdigheder paris ligger jeg nr. 4 paa google med og har faaet 13 besoeg sidste mdr. paris seværdigheder ligger jeg nr. 2 paa google med og har faaet 79 besoeg fra google sidste mdr. Metro kort paris ligger jeg nr 7 paa google med og har kun faaet 6 besoeg fra google sidste mdr. selvom der skulle være 390 som soeger paa dette om mdr. Kan i kaste lidt lys over dette? Takker /anders |
Hej Anders.
Prøv at sætte hak her...
Så får du et mere præcist billede af, hvordan mange der søger efter netop de termer, som du beskriver.
Mvh Troels.