Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videre udvikling af forretningen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg ved ikke om jeg starter denne debat i den rigtige kategori? Men nu prøver jeg..

Hvordan videre udvikler jeg min forretning ?

Jeg arbejder som konsulent indenfor el & automatik og er heldigvis fuldt beskæftiget. Desværre føler jeg at forretningens udvikling står i skyggen af den mere end fulde beskæftigelse (måske et luxus problem?). Jeg er typisk hyret ind på projekter i kortere eller længere tid.

Jeg har i den seneste tid gjort mig mange overvejelser om, hvad jeg kommer videre.

• Købe mig ind i en anden virksomhed, der kunne udnytte mine kompetancer.

• Finde en partner det måske er i samme situation.

• Opsøge nicher og udvilke nye produkter

Er der nogle af jer, der har været eller er i samme båd som mig? Hvad gør I for at udvikle jer?

Hvor finder/søger jeg efter en partner, hver har erfaring i udvikling af et partner skab?

Hilsen Janus

Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:40
Hej Janus

Det kommer i høj grad an på hvad du mener med at "udvikle" dig. Hvis du søger mere økonomisk udvikling er det én ting, hvis du søger flere og mere varierede udfordringer eller ønsker at udvide dig fagligt så er det klart noget andet.

Så sig til hvad du har i tankerne. Du er velkommen til at skrive til mig også mail@prostart.dk

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:54
Hej Janus.

Det kunne let være at vi kan finde ud af noget, jeg leder efter noget lignende.

Hvor bor du?

Prøv at se min tråd: Produktudvikling: Virksomhed søger samarbejdspartner / iværksætter

Og lad os evt. mødes for en snak.

Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)