Hej Aminoer Jeg ved ikke om jeg starter denne debat i den rigtige kategori? Men nu prøver jeg.. Hvordan videre udvikler jeg min forretning ? Jeg arbejder som konsulent indenfor el & automatik og er heldigvis fuldt beskæftiget. Desværre føler jeg at forretningens udvikling står i skyggen af den mere end fulde beskæftigelse (måske et luxus problem?). Jeg er typisk hyret ind på projekter i kortere eller længere tid. Jeg har i den seneste tid gjort mig mange overvejelser om, hvad jeg kommer videre.
Er der nogle af jer, der har været eller er i samme båd som mig? Hvad gør I for at udvikle jer? Hvor finder/søger jeg efter en partner, hver har erfaring i udvikling af et partner skab? Hilsen Janus |
Hej Janus
Det kommer i høj grad an på hvad du mener med at "udvikle" dig. Hvis du søger mere økonomisk udvikling er det én ting, hvis du søger flere og mere varierede udfordringer eller ønsker at udvide dig fagligt så er det klart noget andet.
Så sig til hvad du har i tankerne. Du er velkommen til at skrive til mig også mail@prostart.dk