Hej alle aminoer Håber at der er nogen derude der har lyst til at give mig feedback på vores nye forbrugerportal www.sparetertjent.dk Det handler simpelthen om forbruger power på alle måder. Hvis vi går sammen kan vi købe stort ind og få bedre priser - hvis vi har gode eller dårlige erfaringer kan vi dele dem med hunanden - eller advare hinanden. Hjælpe hinanden med råd hvis en bruger ikke får den behandling de har krav på. Tage kampen op mod gebyrgribbe eller de virksomheder der har dårlig kundeservice. Sammen står vi stærkt og så kan vi tvinge de brodne kar til en bedre opførsel. Men det kræver jo altså at vi har et sted at samle sagerne og så noget handling. Det er ikke sådan at vi tror at sitet er perfekt men det er et godt sted at starte og så forbedre vi efterhånden som brugerne kommer med input og vi har penge til det. Jeg vil være rigtig glad for alle feedback måde på Ide og brugervenlighed og ikke mindst emner og gode tilbud til vores brugere Tusind tak og rigtig godweekend til alle Ib Rothman
|
jeg ligger lige mærke til at din artikel (kan ikke copy/paste her fra work) vedr. "Hver tredje dansker uvidende om eget energiforbrug" er en direkte copy/paste af en pressemedelelse, som kan findes på nettet andre steder. Det giver dublicate content problemer, så synes ikke det er smart at bringe de nyheder - hellere referere fra pressemedelelsen og skrive din egen tekst.
Herudover bryder jeg mig ikke om, at jeg trykker på en menuoverskrift, og kan læse 2 linjers tekst og herefter skal trykke på et nyt link. Det er noget jeg som læser på et site bliver voldsomt irriteret over.
Din menu er ikke for god med IE6.
Der mangler meget indhold. Jeg synes reelt ikke jeg har noget som helst at bruge sitet til i sit nuværende stadie.
Det er min personlige mening, men jeg tror der mangler flere timers optimering før du er i mål. Du kommer ikke til at få mange brugere som sitet er nu, da det virker utroligt statisk.
Lig 10 timer i mere indhold. 10 timer til yderligere tweaking af design. 10 timer yderligere til noget community funktioner, så tror jeg du er ved at være der.