Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på vores nye forbrugerportal Sparet er tjent

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Håber at der er nogen derude der har lyst til at give mig feedback på vores nye  forbrugerportal

www.sparetertjent.dk     Det handler simpelthen om forbruger power  på alle måder.

Hvis vi går sammen kan vi købe stort ind og få bedre priser -  hvis vi har gode eller dårlige erfaringer kan vi dele dem med hunanden - eller advare hinanden. Hjælpe hinanden  med råd hvis en bruger ikke får den behandling de har krav på.  Tage kampen op mod gebyrgribbe eller  de virksomheder der har dårlig kundeservice.   Sammen står vi stærkt og så kan vi tvinge de brodne kar til en bedre opførsel.

Men det kræver  jo altså at vi har et sted at samle sagerne og så noget handling.

Det er ikke sådan at vi tror at sitet er perfekt   men det er et godt sted at starte  og så forbedre vi efterhånden som brugerne kommer med input og vi har penge til det.   Jeg vil være rigtig glad for alle feedback måde på Ide og brugervenlighed og ikke mindst emner og gode tilbud til vores brugere Big Smile

Tusind tak og rigtig godweekend til alle

Ib Rothman

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 13:56

jeg ligger lige mærke til at din artikel (kan ikke copy/paste her fra work) vedr. "Hver tredje dansker uvidende om eget energiforbrug" er en direkte copy/paste af en pressemedelelse, som kan findes på nettet andre steder. Det giver dublicate content problemer, så synes ikke det er smart at bringe de nyheder - hellere referere fra pressemedelelsen og skrive din egen tekst.

Herudover bryder jeg mig ikke om, at jeg trykker på en menuoverskrift, og kan læse 2 linjers tekst og herefter skal trykke på et nyt link. Det er noget jeg som læser på et site bliver voldsomt irriteret over.

Din menu er ikke for god med IE6.

Der mangler meget indhold. Jeg synes reelt ikke jeg har noget som helst at bruge sitet til i sit nuværende stadie.

Det er min personlige mening, men jeg tror der mangler flere timers optimering før du er i mål. Du kommer ikke til at få mange brugere som sitet er nu, da det virker utroligt statisk.

Lig 10 timer i mere indhold. 10 timer til yderligere tweaking af design. 10 timer yderligere til noget community funktioner, så tror jeg du er ved at være der.

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 14:08

Hej Ib

Ingen kommentarer til opsætning, det forstår jeg mig ikke på!

Men jeg irriteres over hjemmesider der har lyd på, og jeres har det hver gang jeg trykker på noget!

I søger gennemskuelighed i priser o.a., men kræver penge for at jeg må være med - er det ikke lidt modstridende? Ligesom at skulle være medlem af en fagforening for at få rabat i en tøjbutik?

Jeg tror I skal hente rigtig mange gode tilbud hjem, før man vil binde af med at være medlem for en prisgevinst skyld!

Tina Johansen

DAMAVI

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:23

Tina Johansen:
I søger gennemskuelighed i priser o.a., men kræver penge for at jeg må være med - er det ikke lidt modstridende? Ligesom at skulle være medlem af en fagforening for at få rabat i en tøjbutik?

Jeg syntes at det er iorden at man skal betale for at få de gode tilbud. Så er immervæk 360 kr hurtigt tjent ind på et år.

Men hele sitet ligner noget jeg vil kunne lave selv og det er ikke positivt ment...

Især denne side http://www.sparetertjent.dk/form/form.html mangler vist noget? jeg kan ikke engang huske hvordan jeg kom derhen.

Mit råd er: Pil sitet ned og få en grafiker til at pifte det op. Gå ud og find nogle der vil være med til at komme med gode tilbud så der i det mindste er noget at gå efter.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:31

Niels Henriksen:
Især denne side http://www.sparetertjent.dk/form/form.html mangler vist noget? jeg kan ikke engang huske hvordan jeg kom derhen.

LOLStick out tongue

Niels Henriksen:
Men hele sitet ligner noget jeg vil kunne lave selv og det er ikke positivt ment...
LOLSurpriseLOL

Du er i rigtig fredagshumør i dagYes

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 14:33

Big Smile  Tak  for dit indput og jeg er jo meget enig.   Vi har skam også tænkt os at lægge rigtig mange timer flere timer i det. Vi syntes bare vi var så langt at det netop var vigtigt med nogle nye øjne på nu.

Taak for det

Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 14:42

Hej Tina

Tak for dit input.   Ja, vi mangler lige at skrive på sitet at det er gratis  frem til 31.12.2011  og så har vi tænkt os at komme med en opfordring tilm at ingen melder sig ind før de kan se at pengene som et minium er tjent ind med det samme.

Vi har ingen tilbud på endnu - de kommer løbende fra i næste uge.  

Vi kan ikke gøre alt gratis og hvis brugerne skal besøge sitet skal der selvfølgelig være mere substans og nogle rigtig gode tilbud ellers har vi ingen eksistens berettigelse Yes Den er vi helt med på

Tak for dit input

Tilmeldt 16. May 11
Skrevet kl. 14:50

Hej Niels

Sitet mangler meget endnu - det er vi enige om  - Vi har da heller ikke forsøgt at indstille os til årets design pris.   Og vi har faktisk en designer på til version 2 Big Smile

Men vi har valgt at gå ud med denne version fordi vi efterhånden har arbejdet og ændret, lavet konceptet om så nu trak vi en streg i sandet for version 1 og så kommer version 2 når vi har fået input på design, funktionalitet og indhold  som vi så vil vurdere på og derefter komme med v2.

Det er også derfor vi allerede nu har bedt om hjælp/input . det er super I giderYes

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:40

Hi Ib,

I have made a little feedback  video for you:

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)