Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi bruge en lille server, eller hvad?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

I dag deler vi vores informationer i mit lille firma, via dropbox, men det er ikke en holdbar løsning for os. Hvordan sætter vi det op, så alle har en fælles mappe, hvor man kan ligge ting ind? Skal vi have en lille server? finder der et program som dropbox til et lille firma? Hvad ville i foreslå?

Mvh

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:08

Hej Jesper,

Hvis jeres behov udelukkende er, at kunne dele filer med hinanden kunne I jo overvejer en NAS.

Kan varmt anbefale NetGear ReadyNAS Duo 2x1TB (som du er sikret i forhold til diskfejl). Eneste ulempe er, at du ikke er sikret i forhold til brand og tyveri.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:09

Hej Jesper

Jeg vil anbefale en Synology NAS server. Priserne starter ved omkring 1250 DKR.

Mvh

Kristian

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 16:27

kan man koble sig på via nettet, så man slipper for at have ledninger trukket rundt? hvor mange kan kobles på sådan en server?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Dropbox har også team løsninger..

Vil bare lige sige at min synology NAS til 2K, med 4 x 1 tb til i alt 2,5K, præsterede at  smide to diske på samme tid tidligere iår.. Derfor er Dropbox altså en billig løsning for at slippe for bekymringerne - og det mener jeg de kan med deres Team løsninger..

Nas diske bliver som ofte placeret på kontoret, og hvis man ikke lige har aircondetion resikere de at blive varme, og det tror jeg var den primærer årsag til at begge diske i samme raid røg på min..

Fra Aalborg