Sensommeren er over os og de mørke timer bliver der flere og flere af, så her er noget der kan lyse det op. Artikler til artikeldatabaser, pris efter længde SEO tekster på 250 ord, med en keyword density på 4-6 % 70 kr. SEO tekster på 500 ord, med en keyword density på 3-5 % 175 kr. Ved større ordrer, giver jeg en god samlet pris for teksterne. Se referencer Priser på nedenstående, aftales alt efter længde og indhold. Pressemeddelelser No Cure, No Pay Du skal komme med materiale og ønsker omkring pressemeddelsen, efterfølgende laver jeg historien, vi går den igennem sammen og når du er tilfreds med den, sender jeg den afsted til ønskede medier. Pris for pressemeddelelse med udsendelse op til 5 medier 595 kr. Pris for pressemeddelelse med udsendelse op til 10 medier 695 kr. Ønsker du selv at sende pressemeddelelsen 475 kr. Ønsker du en person der følger op og gennemgår forums hver dag, med ønskede emner, er jeg også klar til at tage en snak omkring dette, der kan laves aftaler af forskellig varighed, dog minimum 1 måned. Der er ofte forskellige ønsker til indgangsvinkler, så kontakt mig angående dette og vi tager en snak om det. Jeg har erfaring inden for vidt forskellige emner når det gælder tekster, blandt andet drivhuse, mobilt bredbånd, nødstrømsanlæg, selvudvikling, teambuilding, børnetøj, vægttab, succes, gadgets og fiskeudstyr. Jeg har endnu ikke fået et emne, jeg ikke kan skrive om, så kom gerne med en udfordring! Ordrer på 50 artikler eller derover er ej heller et problem. Hvad angår emner og søgeord er der mulighed for at jeg selv finder på emner til det ønskede antal artikler eller du kommer med emner og søgeord til det ønskede antal artikler Jeg ser frem til at høre fra dig Med venlig hilsen Carsten R. Christensen |
Nu har jeg absolut ikke forstand på prissætningen af det her, men hvorfor koster en artikel på 250 ord 70 kroner, men en på 500 ord koster 175 kroner?
Hvis du køber 2 artikler á 250 ord (500 tilsammen), så skal du kun af med 140,- .
Det kan være det er mig der misser noget :-)
Med Venlig Hilsen
Morten