Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejder til virusbeskyttelse søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Agerskov
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er fire unge iværksættere der har en innovativ ide til virusbeskyttelse i virsomheder, som ikke er set før.

Vi søger en samarbejdspartner med den tekniske kompetanse til udvikling af produktet (software som hardware.) Vi har etableret et samarbejde med forsknings- og Innovationsstyrelsen. Har det din interesse send mig en personlig besked, og vi vil kontakte dig.  

Med Venlig Hilsen,

Malene, Emil, Anders og Nikolaj   

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj, det lyder som en spændende måde at komme i gang på. Jeg er selv i samme iværksætterbåd (udvikler software til selvledelse), dvs leder efter en virksomhed som kan støtte os i at få færdigudviklet vores produkt.

Den model jeg synes lyder tiltalende, er den som bogen 'Fra ide til faktura' handler om, nemlig at blive intraprenør i et allerede eksisterende (samt vækstorienteret og risikovilligt) firma. Den bog vil jeg klart anbefale jer at snuse i. Jeg har kontaktet forfatterne til bogen, for at høre om de har en form for overblik over hvilke danske virksomheder der er visionære og innovative nok til at tage os unge iværksættere under deres vinge. Så snart jeg hører fra dem, skal jeg nok dele svaret med jer.

Hvilken type samarbejde har I med Forsknings- og innovationsstyrelsen? Hvis det altså er noget, du har lyst til at fortælle om...

Held og lykke med jeres projekt! Godaften fra Lisca

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

og mind mig endelig om, at jeg har tænkt mig at give jer svar når jeg hører noget fra forfatterne, hvis der er gået for lang tid ;-) Vi iværksættere har jo meget om ørene!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)