Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår slår ændring af websider igennem på Google?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg retter løbende i min webshop, og jeg har i dag rettet sidetitlen på forsiden (mht. søgeoptimering). Men hvor lang tid skal man regne med der går inden Google opdager ændringen?

Hilsen Tine, www.plus-stil.dk

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tine,
Det afhænger af, hvor tit Googlebot kigger forbi din side. Og det kan påvirkes af, hvor ofte du opdaterer/tilføjer nyt indhold i forvejen. Og ikke mindst af, hvor mange andre sider, der linker til din webshop.

Ændrer jeg noget på min egen blog, slår det ofte igennem indenfor nogle dage - mens det hvis man ikke gør yderligere godt kan tage flere uger på hjemmesider med få links og få opdateringer.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Frank siger afhænger det af mange ting. Du kan evt. tilmelde dig google's webmaster tools hvor du kan se hvor ofte google crawler din side. 

På google webmaster tools kan du også tilføje et sitemap hvilket gør at nye sider hurtigere bliver tilføjet på google. Hvis du f.eks. bruger wordpress kan du finde en plugin der automatisk opdatere dit sitemap, dette gør at dit nye content super hurtigt kommer op på google.

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret - jeg har ikke mange der linker til min webshop, så det kommer nok til at tage lang tidStick out tongue

Mange hilsener Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Fra Østermarie, Bornholm
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Plus-Stil Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Også tak til dig for svaret - jeg vil prøve at sætte mig ind i webmaster. Jeg har faktisk allerede tilmeldt mig det, men jeg har bare ikke rigtig fået det brugt.

Men det vil jeg prøve nu.

Hilsen Tine.

Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk  Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)