Til februar 2012 - går min drøm i opfyldelse, hvor jeg kommer til at åbne min webshop
www.milleogfrede.dk, hvor jeg skal sælge børnetøj.
Men hvilken dag på ugen, er det bedst at åbne på: mandag, onsdag eller måske lørdag - og på hvilket tidspunkt ? Er der nogle, som har gode som dårlige erfaringer, de vil dele med mig ?
Tror jeg er fristet til at sige du har for god tid hvis du begynder at tænke over det, med mindre det er i forbindelse med en større marketing stunt/presseevent eller et eller andet. Jeg vil nok mere gå efter en dato, fx. 1. februar.
Når du allerede linker til det ny, så sæt da en side op hvor der står at siden er under opbygningen og i åbner d. X februar 2012, og at man kan skrive sin email her og få en mail når i åbner. Så kan du allerede nu få noget ud af en evt. trafik til sitet, ellers lav signup/like på facebook eller lignende.
Nu i dag , man bliver aldrig tilfreds for man kan altid forbedre siden, dog skal man kunne levere de ting på siden og det er en god ide med et cvr nummer .
jeg har lært , vis ikke tager springet , men venter på det perfekt kommer man aldrig i gang , siden bliver aldrig færdig
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg ville ganske enkelt starte så hurtigt som muligt - uanset hvilken ugedag det så var....hvis jeg ville lave et større event ville jeg gemme det en uge eller to, så eventuelle børnesygdomme var klaret inden