Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det bedste værktøj til at tjekke sin placering i Google på et bestemt ord?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMinoer :)

Jeg har en side om gadgets, hvor jeg desværre har været ude af søgemaskinerne i et stykke tid pga. en uheldig episode med DC, men nu tror jeg vi er på rette vej igen.

Men jeg kunne egentlig godt bruge et redskab til at tjekke mine placeringer på bestemte søgeord, findes det?

Det kunne være fedt hvis der fandtes et gratis værktøj til dette formål, men hvis der findes et SUPER godt værktøj med virkelig god value for your money, så ville det da også have interesse.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Rødekro
Tilmeldt 3. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

John Bakken:

Men jeg kunne egentlig godt bruge et redskab til at tjekke mine placeringer på bestemte søgeord, findes det?

Har du prøvet Google Webmaster tools?

vh Finn

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er flere muligheder.

Hvis du generelt skal lave mere inde for SEO, vil jeg klart anbefale E-Universe. Det er en betalingsblog med mange gode indlæg skrevet af Thomas Rosenstand. En af medlemmerne har frigivet et gratis excel-regneark, hvor det er supernemt at lave en keyword-liste, og tjekke sine (og konkurrenters) rankings.

Hvis du blot ønsker rapportering, er SeoSupporten et godt bud. Du kan med en gratis konto få en 5 keywords med tilhørende URL's du gerne vil ranke dem på, derudover er der mere in-depth analyse af fx backlinks etc.

Er gratis-udgaven af SeoSupporten ikke godt nok, er jeg sikker på at deMib ville elske, at du opgraderede. Det er på abonnementsbasis, og er ikke særligt dyrt (99.-/måned).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge gratis udgaven af Rank Tracker: http://www.link-assistant.com/rank-tracker/

/Ulrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)