Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle herinde der kender avancen på...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Er der nogle der kan give mig et hurtigt svar på, hvad avancen er på brugskunst??

Mvh.

Nordstroem

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:00

Nordstrøm:

Kære aminoer

Er der nogle der kan give mig et hurtigt svar på, hvad avancen er på brugskunst??

Mvh.

Nordstroem

Omkring 63,17% :)

Ej spøg til side, så er der ikke noget svar på dit spørgsmål. Det svarer til at spørge hvad avancen er på cykler. Det kommer jo an på om man er producent der sælger direkte til forbrugeren, om man er producent der sælger til forhandlere, eller man er forhandler der sælger til slutbrugere og ikke mindst hvilke segmenter man sælger til.

Så der er ikke noget hurtigt svar på det meget generelle spørgsmål.

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:58

Ja et hurtigt svar var det jo ikke :-)

Men du har jo selvfølgelig ret. Det er som forhandler til slutbruger. Det er i en større provinsby som mangler en god gavebudtik. Det vil blive kendte produkter blandet med semi kendte produkter. Vedr. økonomi osv så er det på plads, men en vigtig faktor er jo det man kan forvente at hente på sine varer. Niveauet skal jo ligge lidt under de nærliggende større byer, så man kan trække kunder til butikken. Noget kendskab til dette ?

Mvh. Nordstrøm

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:52

Hej.

Heller ikke jeg kan komme med et hurtig svar...

Det afholder mig alligevel ikke fra at blande mig lidt. Big Smile

Jeg har for år tilbage arbejdet inden for branchen.

Avancen vil ligge alt efter hvor god aftale man har fået handlet hjem på de forskellige effekter, set i forhold til salgsprisen.

Altså avancen varrierer fra produkt til produkt.

Men frem til det jeg egentligt ville frem med; du skriver at prisniveauet skal være lavere end dine konkurrenter, hvilket jo i første omgang lyder meget fornuftigt, men overvej om det ikke vil være bedre at tiltrække kunderne med høj kvalitet og unik sortiment.

Der er rigtig mange om budet, så hvis man kan skille sig ud fra mængden vil det være en stor fordel.

Held og lykke med projektet.

kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)