Jeg forventer ikke den store respons på dette indlæg, men nu prøver jeg alligevel.... Jeg søger import af saltmandler, men mangler en leverandør. Amerikanske og Spanske mandler er i særklasse, så bor du der og kender et godt mærke, så skriv lige til mig . Tak.
Jeg vil gerne købe hvis du begynder at impoter. syntes ikke jeg kan finde nogle til en rimlig pris her hjemme hvor man kan købe stort ind af mandler m.m. :)
Tak for det. Det vil jeg skrive mig bag øret. Hvor mange har du da brug for?
Ja, de koster desværre en del, men de smager bare så godt og vil være et godt supplement til mine gavekurve. Jeg har dog heller ikke kunnet finde særlig mange leverandører - derfor vil jeg selv se på muligheden for at tage dem hjem.
Jeg har dog heller ikke kunnet finde særlig mange leverandører - derfor vil jeg selv se på muligheden for at tage dem hjem.
Du skal lige være opmærksom på at det kræver fødevarestyrelsens tilladelse til at importere fødevare, så det vil formodenlig aldrig kunne svare sig for nogle få mandler.
Hvor store poser og mængder køber du ad gangen? Jeg er igang med at blive forhandler/grossist af et produkt og måske du har lyst til at blive min første kunde?