Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af hjemmeside

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Dansk Erhvervssammenslutning Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk. Jeg håber meget dette spørgsmål er havnet i det rigtige forum (er ikke så aktiv her inde)

Jeg er PT i gang med at hjælpe til ved opstarten af en ny restaurant i KBH, i den forbindelse mangler vi en hjemmeside. Selve designet af hjemmesiden står jeg/vi selv for (har en grafisk designer til det) men vi mangler nogen til at programmere hjemmesiden. Vi vil helst gerne have et firma til at stå for det som kan lave en form for CSM system så vi selv kan "redigere" i det og der skal være en nyhedsbrevs funktion.

Efter lidt søgning har jeg fundet frem til convert reklamebureau (som det dog ikke skal være da min chef har uoverenstemmelser med dem), men findes der andre derude som laver noget lignende?

Er der nogen som har forslag til firmaer/personer som kan gøre dette til en fornuftig pris?
og er der nogen faldgrupper eller andre ting jeg skal holde udgik efter?

Mvh
Rasmus Kobbersmed

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:50

Det kan vi sagtens klare!

Kontakt mig på info@partnerdesign.dk - så kan vi tage en snak om jeres ønsker og krav til sidens funktionaliteter :-)

Mvh Emil

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus.

Jeg tror, at en WordPress løsning vil være oplagt til jer.

Det egner sig fint som CMS løsning til eksempelvis restauranter.

Du (eller din programmør) kan finde et premium WordPress theme til måske 30-50 dollars og derefter i samarbejde med jeres grafiske designer tilrette det, så det matcher det udtryk I gerne vil have.

Wordpress er super brugervenligt og I vil have nemt ved at finde folk, som kan hjælpe jer med både opsætning og evt. senere tilretninger - prøv evt. http://www.amino.dk/freelancer/

Hvis arbejdet skal være af god kvalitet, så afsæt et budget på 5.000-10.000,- til opgaven.

Du kan helt sikkert finde en, som vil løse opgaven til 500 kroner - men så er kvaliteten måske derefter.

Mvh Troels.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:33

Hej Rasmus, 

Det kan jeg godt klare for jer.

Hvis jeg kan få lov til at se jeres designs kan jeg give en fast pris. 

Du spørger til faldgruber. En af de ting jeg synes du skal være opmærksom på er, om der bliver anvendt et CMS som andre end hvem du vælger kan arbejde videre med. Hvis det er et bureaus egenudviklede system risikerer man nemt at blive låst hvis man vil arbejde med andre i fremtiden.

Mvh.

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:36

Hej Rasmus

Jeg vil foreslå Joomla da jeg selv har min ekspertise indenfor Joomla-design og programmering.
der findes "tusindvis" af såkaldte addons til Joomla som kan udvide din hjemmeside så den håndtere selv de mest spidsfindige ting du måtte finde på. Og mange af dem er gratis, enkelte koster penge, men er så til gengæld gennemarbejde og veludførte.

Som Troels siger vil et budget på mellem 5.000 og 10.000 være ideelt for at lave et optimal løsning.

Jeg kan opsætte Joomla, så den matcher det design som jeres grafiker har udtænkt.

Kontakt mig via icode.dk programmering og webdesign 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 13:43

Hej Rasmus - Vi står gerne til rådighed: www.justworks.dk 

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Dansk Erhvervssammenslutning Skrevet kl. 15:48

Jeg vil sammen med min grafiske designer, se om vi kan komme med et layout i løbet af denne uge og så vil jeg tage fat i nogen af jer som har skrevet og høre hvad i skal have for det.

tusinde tak for hjælpen, i høre fra mig snarest muligt!

Mvh
Rasmus

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:37

Hej Rasmus

Hvis du kan vente til November, så tror jeg CloudSprout kunne være lige noget for dig.

Fordelen ved CloudSprout er at din designer selv kan lave hele arbejdet, der er ikke længere brug for en programmør. Det spare en masse tid og penge.

CloudSprout har indbygget CMS, som vi har gjort ekstremt nemt at bruge. Man klikker bare på blyanten ud for det man vil rette, og en dialoger leder en sikkert igennem rettelsen.

I CloudSprout elsker vi mindre virksomheder og iværksætteri, så vi har lavet en gratis version, som de fleste mindre virksomheder vi kunne være i (200Mb plads og 3 Gb trafik). Med CloudSprout er hosting inkluderet i pakke, så det bliver ikke nemmere og billigere.

Hvis du er interesseret i at prøve CloudSprout, så smid mig en mail på plu@cloudsprout.com, så sender jeg et login så snart vi har en version klar.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:38

5000-10 000????

Are you guys crazy!

If its just a website for a resturant, It could EASILY be done PROFESSIONALLY for under 5000!!!!

And i mean 5000 INCULDING a unique GREAT design...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:56

Rasmus Kobbersmed:
Vi vil helst gerne have et firma til at stå for det som kan lave en form for CSM system så vi selv kan "redigere" i det og der skal være en nyhedsbrevs funktion.

Der er mange gode systemer der kan bruges og de fleste af dem er gratis. Jeg vil selv anbefale systemet Umbraco og andre vil anbefale andet system.

Med nyhedsbrev vil jeg anbefale Mailchimp og lige præcis Mailchimp og Umbraco har jeg sat sammen for en anden kunde hvor deres site er under udvikling.

Rasmus Kobbersmed:
Er der nogen som har forslag til firmaer/personer som kan gøre dette til en fornuftig pris?

Man vil ikke kunne give en fornuftig pris uden at kende dine krav til sitet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)