Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil betale webshop designer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Iwerksom Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Som denne tråd viser er det noget af en jungle at vælge web shop. Overordnet har I dog to valg at starte med.

1. En webshop som I lejer og koster et månedligt beløb

2. En webshop I får udviklet og som ikke koster et månedligt beløb men tilgengæld koster et engangsbeløb 

Jeg vil råde jer til  

1. Lav en kravspecifikation. Altså hvad skal vores webshop kunne. Hvis I gerne vil have hjælp til det så sender jeg jer gerne nogen spørgsmål

2. Kig på de forskellige systemer, se om de kan det som i har skrevet i kravspecifikationen

3. Prøv systemet og se hvordan det er at arbejde med 

Hvis jeg skulle hjælpe jer så ville jeg sætte med ned sammen med jer og gennemgå jeres kommende webshop. Så kunne vi se hvor meget af arbejdet I kunne/ville gøre selv og hvor meget I skulle have hjælp til

Jonas Schoustrup-Thomsen

Iwerksom - http;//iwerksom.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Schoustrup-Thomsen:

Hej igen

Som denne tråd viser er det noget af en jungle at vælge web shop. Overordnet har I dog to valg at starte med.

1. En webshop som I lejer og koster et månedligt beløb

2. En webshop I får udviklet og som ikke koster et månedligt beløb men tilgengæld koster et engangsbeløb 

Jeg vil råde jer til  

1. Lav en kravspecifikation. Altså hvad skal vores webshop kunne. Hvis I gerne vil have hjælp til det så sender jeg jer gerne nogen spørgsmål

2. Kig på de forskellige systemer, se om de kan det som i har skrevet i kravspecifikationen

3. Prøv systemet og se hvordan det er at arbejde med 

Hvis jeg skulle hjælpe jer så ville jeg sætte med ned sammen med jer og gennemgå jeres kommende webshop. Så kunne vi se hvor meget af arbejdet I kunne/ville gøre selv og hvor meget I skulle have hjælp til

Det ville være dejligt at vi kunne snakke om det, og vedr. hvad vi har af spørgsmål er dte rimeligt svært fordi det er første gang vi gør det her.. vi har ingen idé om hvad og hvordan og hvad der bedst at gøre.. så det kunne være dejligt?

Tilmeldt 7. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej for den rette pris kan jeg godt hjælpe jer med en web shop hjemmside, skriv hvis du er interreseret i at jeg skal lave en hjemmeside for jer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)