Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsservice ved opstart af abbonnement - Regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at en kammerat og jeg er i gang med at starte et I/S sammen (vi forventer det klar til årsskiftet), har vi behov for en løsning til regnskabs-styring. Det skal hertil siges at vi ikke er de store regnskabs-nørder.

Vores inkomst er  udelukkende baseret på abbonnementer og derfor søger vi en løsning/person der gør bogføringen nem for os.

Tanken er at første betaling fra vores kunder skal køre via betalingsservice. Er det muligt eller skal kunden selv "aktivere" betalingsservice på den første faktura? Det skal hertil siges at der i abonnementet udfærdiges en kontrakt hvor vi kan rekvirere evt. kontooplysninger fra starten. Herpå kan de give accept. Er det muligt?

Vores tanke er at det kunne være rart at have et regnskabsprogram som automatisk skriver sender faktura ud via betalingsservice efter et givent interval. Er dette muligt og hvem kan lave det?

Vi er pt. bosat i to forskellige dele af landet og derfor vil et internet-baseret system selvfølgelig være at foretrække.

Mvh Søren og Per

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har kundens accept og kontooplysninger kan godt du tilmelde denne til PBS.

Saldi indeholder både abonnementsfakturering og integration med Nets (PBS). 

Kontakt mig gerne for yderligere information på tlf. 4690 2208

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes..Saldi er også et udmærket progrsm, som jeg har stiftet bekendtskab med.

Jeg har en par gange været ret skuffet over E-conomics-Hotline.

 

 

MvH

Peter

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Kan kun varmt anbefale e-conomic.dk, vi bruger selv deres abonnementmodul, og det virker alt smadder godt :) Vi har brugt det igennem 4 år, og har kun positive ting at sige om det.

Dbh Johnny

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

jeg kan kun anbefale WinKAs Pro. I 1995 startede udviklingen af programmet i samarbejde med bl.a. Nets (dengang PBS).

Det kan køre online, du kan tilmelde dine kunder til automatiske træk og efterfølgende opkræve som ønsket. Efter opkrævningen trykkes der på 2 knapper og alt er bogført. Når du modtager betalingsfiler fra Nets er det igen 2 knapper og indbetalingen er bogført.

Se mere og bestil evt. en demo på www.winkas.dk

Mvh. Brian Pihl  

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
Jeg har en par gange været ret skuffet over E-conomics-Hotline

Hej Peter,

Som chef for supporten (hotline) er jeg ked af at du ikke altid har haft gode oplevelser med vores gratis support,

Jeg ved desværre ikke hvad dine dårlige oplvelser bunderi, men jeg hører meget gerne fra dig. Du kan enten skrive her eller direkte til mig på ksm@e-conomic.com.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Det i skal sælge , er det også noget i skal købe hjem? Altså har i brug for nogle former af lagerstyring?

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Vi har nu bestemt os for at få oprettet vores I/S hurtigts muligt, samt få en aftale med banken.

Vi søger nu rådgivning og hjælp til opstart af regnskabsprogram, hvor abonnementsløsning er en stor del af det. Der indgår også noget indkøb af produkter fra østen. Til hvert produkt skal der tilknyttes 6-8 kunder som alle skal betale via betalingsservice.

Dette forventer vi kan gøres på en overskuelig måde, så har du/I en ide til hvordan løsningen skal være, så kontakt os gerne for et videre forløb med et prisoverslag. Vi forventer selvfølgelig at vedkommende har erfaring med betalingsservice og abonnementfunktionen i et regnskabsprogram.

Vi forventer at den rådgivning, opstart og hjælp vi får er så fyldelstgørende at vi selv kan foretage indtastning/registrering af kunder.

Hvis der skulle være spørgsmål så spørg endelig løs.

Mvh Søren og Per

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)