Efter snart 10 år med salg og support af it til grafiske og kreative virksomheder i DK, og et stempel som autoriseret Apple forhandler, har vi startet en ny webshop som sælger iPod''s og accessories til iPod''s. Vi har åbnet siden på baggrund af et stigende salg til private kunder, gennem vores BtB webshop. Ønsket er at udskille dette salg i sin egen webshop, og promovere denne til at blive en selvstændig god forretning. Vores koncept er ikke at være de billigste, vi vil derimod gerne have det bredste udvalg. Pt. har vi ca 1500 varenumre oprettet, og tallet et støt stigende. Vi betragter som sådan webshoppen som færdigudviklet, med undtagelse af en fejl på skalering af nogle produktfoto (vi arbejder på sagen!) Siden vi lancerede swebshoppen har vi sponsoreret gaver til konkurrencer i forskellige aviser og magasiner, vi linker fra vores øvrige sider, vi bruger en del penge på Google AdWords og vi har sat et PR bureau på sagen. Vi har været igang i ca 3 mdr, men føler ikke rigtig salget er vækstet i forhold til status quo. Jeg ville sætte stor pris på kritk, kommentarer og gerne masser af gode råd til at få sparket mere gang i vores shop. Mvh Urhammer |
Skruer lige ned for min Ipod mens jeg svarer ...

I kunne virkelig trænge til at få kigget på noget søgemaskineoptimering - så mange varer - som alle har den samme titellinie - synd og skam - for med den frames løsning vil i generelt få det svært på søgemaskinerne.
Prøv at se hvordan Google læser det samme på alle jeres sider: http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Awww.anypod.dk&meta=
En butik med så branded et produkt og navn ville kunne få meget gavn af dybe links og dermed højere konverteringsrate - men det er svært med frames.
Held og lykke med det