Virksomheden er et nyopstartet online supermarked i hovedstadsområdet. Vi er pt. to partnere, der lancerede virksomheden 1. januar 2007, efter 1½ års udvikling. Forretningen kører, men for stærkt til at vi kan nå at følge med. Vi leder derfor efter en partner. Din overordnede rolle vil være salgs- og marketingansvarlig. De vigtigste kvaliteter er passion, ambition og en stærk tro på konceptet. For mere information kontakt os da via mail. |
Nyopstartet online koncept søger partner
- 1
Jeg kunne godt være interesseret. Kan i ikke skrive lidt mere om hvad i søger, og hvad i forventer?? MVH Kasper Brandt |
www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.
Hej Robert Hvis det er grundet succes i søger en ny mand er der vel intet fortænkt i at skrive et link til supermarkedet herinde. Hvis forreningen kører for stærkt er en salgsmand da det sidste i har brug for. Hvad mener du præcist med at den kører for stærkt? |
Hej Kasper og Jesper. Mange tak for jeres interesse. Vi har brug for en salgs- og marketingansvarlig med et naturligt talent for dette. Vores mål er at blive Storkøbenhavns største online supermarked i løbet af de næste 5 år. Dette kan vi kun ved at nå ud til hele målgruppen, men vi har ikke den fornødne tid, det kræver, da vi har mange jern i ilden. Vi ved, at konceptet virker, da størstedelen af vores kunder kommer tilbage. Men hvis virksomheden skal være rentabel, kræver det, at vi kommer bredt ud fra starten. Det, vi har brug for, er derfor en person med et godt netværk. Der ved hvilke knapper, der skal trykkes på, når det går rigtig stærkt, og som kan hjælpe med at forme vores image og marketingmateriale til kunderne. Hvilket supermarked herinde refererer du til, Jesper? Skriv endelig hvis I har flere spørgsmål. Venlig hilsen Robert & Maria |
Hej Robert Jeg tror det Jesper ønsker er at få et link til DIT online supermarked, så han kan kigge lidt på det ![]() Bare lige en simpel bemærkning fra min side, ellers har jeg ikke meget andet at sige, end at jeg syntes det lyder som et spændende projekt. Held og lykke med det hele. |
Med venlig hilsen Lasse Christensen
We did have a reason for not writing the address on the thread in the beginning, but now it just seems silly. Please take a look: YELLOWMAN Online Supermarked Yellowman isn't really an online supermarket, but it's the easiest way to describe it -- it's a new concept for saving time. We offer a full supermarket selection, but also deliver from a local butcher, bakery, and local speciality shops. We also provide dry cleaning and laundry service. All of this can be wrapped up into one delivery, with the same flat delivery fee. We think there is a big potential with this concept and have enjoyed fantastic feedback from our customers -- but it's become obvious we need to bring in an additional partner to fill in the gaps of Maria's and my competences. We appreciate any thoughts, comments, or suggestions. Anyone interested in talking further about joining us, please mail me here: Robert @ Yellowman I can read Danish fine, but sound like a drunk 5th grader when writing or speaking your language. Mvh, Robert |