Enig. Synes du skal gå i mod wordpress i stedet, det bliver du og eventuelle kunder mere tilfreds med er jeg sikker på. |
Daniel Dipo:Mikael christiansen:De burde give det mere end gratis væk , for vis jeg vælger det vil det være fordi jeg ikke havde den viden som nu og derved er det kun grundet uvidenhed man kunne komme til at vælge det så måske vis de gav dig 1000 kr om året mod du havde disse ulemper som sådan et cms systemer har kunne det måske være en ide wordpress eller joomla gratis med kan mange gange mereEnig.
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår argumenationen, det du siger er at fordi CloudSprout gør at man slipper for at lærer de tekniske aspekter om det at bygge websites, så burde vi give folk penge for det ?
Hvad så med en lighter der nok er grunden til at jeg idag ikke ville kunne lave ild ved brug af to træ pinde? skal jeg også havde penge for et bruge den!
En lommeregner eller excel, der gør at jeg ikke for trænet mine regne færdigheder, skal jeg også havde penge for at bruge dem?
Der må jeg beklage hverken CloudSprout, dem der laver lightere, excel og lommeregnere tror jeg har tænkt sig at give folk penge for at gøre det lettere for dem.
Hvis man skulle lege lidt med, så kunne man sige at hvis du bruger den tid du ellers ville bruge på at lærer de tekniske aspekter, på istedet at lærer noget om kommunikation og salg, så er jeg sikker på at du vil tjene flere penge. Istedet for at læse om css, html etc. så kunne man læse lidt Steve Krug, Lindstrøm, Always Be Testing og noget om købspsykologi, så ville jeg tro man endte som en rigere mand.