Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele og ulemper ved CMSimple?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
De burde give det mere end gratis væk , for vis jeg vælger det vil det være fordi jeg ikke havde den viden som nu og derved er det kun grundet uvidenhed man kunne komme til at vælge det så måske vis de gav dig 1000 kr  om året mod du havde disse ulemper som sådan et cms systemer har kunne det måske være en ide wordpress eller joomla gratis med kan mange gange mere 

Enig.

Synes du skal gå i mod wordpress i stedet, det bliver du og eventuelle kunder mere tilfreds med er jeg sikker på.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 01:28

Daniel Dipo:

Mikael christiansen:
De burde give det mere end gratis væk , for vis jeg vælger det vil det være fordi jeg ikke havde den viden som nu og derved er det kun grundet uvidenhed man kunne komme til at vælge det så måske vis de gav dig 1000 kr  om året mod du havde disse ulemper som sådan et cms systemer har kunne det måske være en ide wordpress eller joomla gratis med kan mange gange mere 

Enig.

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår argumenationen, det du siger er at fordi CloudSprout gør at man slipper for at lærer de tekniske aspekter om det at bygge websites, så burde vi give folk penge for det ?

Hvad så med en lighter der nok er grunden til at jeg idag ikke ville kunne lave ild ved brug af to træ pinde? skal jeg også havde penge for et bruge den!

En lommeregner eller excel, der gør at jeg ikke for trænet mine regne færdigheder, skal jeg også havde penge for at bruge dem?

Der må jeg beklage hverken CloudSprout, dem der laver lightere, excel og lommeregnere tror jeg har tænkt sig at give folk penge for at gøre det lettere for dem.

Hvis man skulle lege lidt med, så kunne man sige at hvis du bruger den tid du ellers ville bruge på at lærer de tekniske aspekter, på istedet at lærer noget om kommunikation og salg, så er jeg sikker på at du vil tjene flere penge. Istedet for at læse om css, html etc. så kunne man læse lidt Steve Krug, Lindstrøm, Always Be Testing og noget om købspsykologi, så ville jeg tro man endte som en rigere mand.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 01:30

Daniel Dipo:

Synes du skal gå i mod wordpress i stedet, det bliver du og eventuelle kunder mere tilfreds med er jeg sikker på.

Wordpress er et fint system! Men hvis man ikke har den store lyst til at rode med koder, browser forskelle etc. og ikke har noget imod at det bliver endnu nemmere at redigere indhold. Så er der en god chance for at man bliver gladere for CloudSprout.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:29

Lundsby:

Daniel Dipo:

Mikael christiansen:

Enig.

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår argumenationen, det du siger er at fordi CloudSprout gør at man slipper for at lærer de tekniske aspekter om det at bygge websites, så burde vi give folk penge for det ?

Hvad så med en lighter der nok er grunden til at jeg idag ikke ville kunne lave ild ved brug af to træ pinde? skal jeg også havde penge for et bruge den!

En lommeregner eller excel, der gør at jeg ikke for trænet mine regne færdigheder, skal jeg også havde penge for at bruge dem?

Der må jeg beklage hverken CloudSprout, dem der laver lightere, excel og lommeregnere tror jeg har tænkt sig at give folk penge for at gøre det lettere for dem.

Hvis man skulle lege lidt med, så kunne man sige at hvis du bruger den tid du ellers ville bruge på at lærer de tekniske aspekter, på istedet at lærer noget om kommunikation og salg, så er jeg sikker på at du vil tjene flere penge. Istedet for at læse om css, html etc. så kunne man læse lidt Steve Krug, Lindstrøm, Always Be Testing og noget om købspsykologi, så ville jeg tro man endte som en rigere mand.

Det er ikke din hjemmeside man kommer først ind på , som der ligner meste dette domæne navne og peger der over 

Jeg har dog aldrig prøvet dit system , men jeg tvivler der var nogle der snakket om dit CMS system

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:11

Hej Michael

CloudSprouts side ligger i et frygteligt flytte rod, så det kan godt være den. Jeg troede dit indlæg var møntet på CloudSprout, fordi jeg jo lige havde skrevet om at det var gratis. Men jeg må indrømme at jeg havde svært ved at finde rundt i det.

Hvis du ikke mente CloudSprout, så var mit indlæg og min argumentation selvfølgeligt helt ved siden af.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:49

Lundsby:

Hej Michael

CloudSprouts side ligger i et frygteligt flytte rod, så det kan godt være den. Jeg troede dit indlæg var møntet på CloudSprout, fordi jeg jo lige havde skrevet om at det var gratis. Men jeg må indrømme at jeg havde svært ved at finde rundt i det.

Hvis du ikke mente CloudSprout, så var mit indlæg og min argumentation selvfølgeligt helt ved siden af.

Du skal nok ikke kun skriv mig , den der kommenterer mig har også skrevet meget få indlæg og er en ret ny bruger, jeg tvivler den har opdaget dit indlæg 

Det er dog kun hvad jeg tror men man kan aldrig vide om han så det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Autobuy.dk og bedrebiloekonomi.dk Skrevet kl. 10:16

Hej Lundsby og alle andre, tak for de mange svar.

Det, jeg er ude efter, skal være så simpelt, at en lille virksomhedsejeer selv kan rette simple ting på siden, der skal være et ægte domænenavn, og der skal ikke være reklamer for trjedjeepart (logo for Wordpresss etc.). De ting ser CMsimple ud til at leve op til, hvis man køber en lille håndfuld licenser.

Men nu må jeg da i gang med at tjekke de forskellige ting ud.

hansen@bureau4.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 10:33

Hej, Finn...

Som nævnt flere gange her i tråden er CMSimple ganske vist forældet, men bestemt ikke ubrugeligt.

Den store fordel er, at systemet ikke bruger en database og derfor er superlet at sætte op rent teknisk (og kan let flyttes). Systemet understøtter kun én designskabelon, som opbygges med html og css. Derefter er det let for selv uøvede brugere selv at oprette og redigere sider – min 9-årige datter lærte det i løbet af en halv time og styrer nu sit eget website ;-)

:-Dan

Fra Odder
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:34

Finn Arne Hansen:
Jeg har brug for et meget simpelt system, der kan give små håndværkere en hurtig, superbillig hjemmeside uden dikkedarer

Hej Arne
Jeg vil foreslå Joomla, som er open source og uden binding til en hoster.
Lav hurtigt og nemt individuelle templates til dine håndværker-kunder i f.eks. Artisteer, hvis du ikke har den store viden om hvordan man gør selv.
Hosting på f.eks. GigaHost er effektiv og billig, og du (eller kunden) kan til enhver tid pakke sin side sammen og flytte.
Der findes masser af tutorials på nettet om Joomla. Her er en gratis begynderguide på dansk: http://joomlatutorials.dk/ - på den finder du også et link til Joomlauniversitetet, som er for videregående og koster lidt at bruge.

Hvis det skal være endnu mere simpelt, kan du måske bruge de webside-værktøjer der f.eks. følger med ved hosting hos one.com. Det er virkeligt simpelt (og ser også sådan ud... :/)

Vh. Shanne 

Shanne Simonsen
www.makemedia.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:38

Finn,

Indexhibit.org 

Simpelt, let, ligetil! 

Jeg hjælper gerne (tjener ikke penge på noget her :))

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)