Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone5 kommer - så hvornår falder iPhone4 priserne ??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

iPhone5 er lige om hjørnet - annonceres angivelig primo oktober .... så burde iPhone4 priserne herhjemme ikke begynde at falde ?!

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:11

Mit bud er de ikke falder nævneværdigt før d. 5 oktober, derefter bør de så begynde at falde mere afhængigt af hvilken dato der bliver sat på 5'eren. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Martin :

Mit bud er de ikke falder nævneværdigt før d. 5 oktober, derefter bør de så begynde at falde mere afhængigt af hvilken dato der bliver sat på 5'eren. 

Jeg kunne ikke sige det bedre selv.. Dog skulle der snart komme en iPhone 4 Nano, som skulle være en billig version af iphone 4 - til konkurrence imod alle de billige anodroid!

Ved ikke så meget om det, så prøv at Google det :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:28

iPhone 3GS er fornylig blevet nedsat yderligere. Men hvorfor skulle de sætte iPhone 4 ned i pris, før de har en iPhone 5 på lager? iPhone 4 sælger jo ganske udemærket selvom den har et år på bagen. 

Hvis du står og overvejer et køb af iPhone 4 og venter på en godt tilbud, tror jeg desværre du kommer til at vente 2-3 måneder endnu. 

 iPhone 6

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 13:32

Det tror jeg ikke Kim, ikke før at 5'eren ER udkommet. De skal jo lige suge det sidste ud af forbrugerne - ikke alle ved at den måske kommer og så kan de jo lige tjene lidt mere ved at sælge den til "Ny-tlf-pris" Smile

Jeg tror 4'eren falder en ordentlig omgang når 5'eren udkommer, og så gradvist stille og roligt derefter... de må jo heller ikke sætte den alt for langt ned, fordi så køber folk jo bare 4'eren fordi den er jo også god og fin nok til de flestes behov Wink

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:38

hmmm, fulgte desværre ikke så meget med da iPhone4 kom frem - men kan huske 3G faldte  i pris.

Nå, lader til at jeg lige må vente med at trykke bestil indtil 5-6 oktober

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:42

Kim Hjortholm:
hmmm, fulgte desværre ikke så meget med da iPhone4 kom frem - men kan huske 3G faldte  i pris.

Den faldt også i pris i et stykke tid op til lanceringen, det synes jeg ikke rigtigt vi ser med 4'eren. Men så vidt jeg husker, var det ikke telefonen der faldt i pris, men tilskuddet der steg.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:00

Android...... DET er vejen frem ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:09

igang:

Kim Hjortholm:

Den faldt også i pris i et stykke tid op til lanceringen, det synes jeg ikke rigtigt vi ser med 4'eren. Men så vidt jeg husker, var det ikke telefonen der faldt i pris, men tilskuddet der steg.

Det er næsten rigtigt. Op til 4'erens lancering fik teleselskaberne mulighed for at lave sideløbende afbetalingsordninger på mobiltelefoner. Derfor kunne de tilbyde "lavere priser" på disse.

Det er dog muligt tilskuddene også steg - men ikke hvad jeg har hørt om... :) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 14:26

Hm., du skal nok først regne med gode priser på iPhone 4 når 5'eren er i Danmark. - Derudover falder den nok ikke specielt meget i pris. - Men lad os nu se, da der jo måske også kommer en 4S.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)