Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Go erfaringer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogen der har erfaringer med Magento Go og hosting af dette. Jeg har været inde på tidligere indlæg, men da de er nogle måneder gamle vil jeg hellere have dugfriske meninger.

Jeg har ingen erfaring med programmering, men det skal være nemt at kunne uploade nye produkter og tekster, samt kunne tilrette hjemmesiden efter min egen smag og behov. Mit sortiment vil i starten bestå af en 100-300 forskellige varer, men vil på sigt forhåbentligt vokse til omkring 6-800 produkter. Der skal også være mulighed for at have en "kviksøgning" ud fra få kriterier. 

Herudover kan jeg ikke helt gennemskue om hosting er med i oprettelsen af Magento Go eller om jeg skal have en "ekstern" webhoteludbyder - og i så fald hvilken en? (har hørt godt om magentohotel, men kan jeg evt. "nøjes" med eks. meebox, som jeg også har hørt godt om) og hvad vil mit data behov være med 100 - 300 produkter som alle skal beskrives og være afbilledet?

Det er tidligere blevet nævnt at det ikke var så hensigtsmæssigt for danske webshopejere med hensyn til betaling og forsendelse. Er dette blevet bedre?

På forhånd tak

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:05

K.M:

Hej,

Nogen der har erfaringer med Magento Go og hosting af dette. Jeg har været inde på tidligere indlæg, men da de er nogle måneder gamle vil jeg hellere have dugfriske meninger.

Jeg har ingen erfaring med programmering, men det skal være nemt at kunne uploade nye produkter og tekster, samt kunne tilrette hjemmesiden efter min egen smag og behov. Mit sortiment vil i starten bestå af en 100-300 forskellige varer, men vil på sigt forhåbentligt vokse til omkring 6-800 produkter. Der skal også være mulighed for at have en "kviksøgning" ud fra få kriterier. 

Herudover kan jeg ikke helt gennemskue om hosting er med i oprettelsen af Magento Go eller om jeg skal have en "ekstern" webhoteludbyder - og i så fald hvilken en? (har hørt godt om magentohotel, men kan jeg evt. "nøjes" med eks. meebox, som jeg også har hørt godt om) og hvad vil mit data behov være med 100 - 300 produkter som alle skal beskrives og være afbilledet?

Det er tidligere blevet nævnt at det ikke var så hensigtsmæssigt for danske webshopejere med hensyn til betaling og forsendelse. Er dette blevet bedre?

På forhånd tak

Hej K.M.

Magento Go er en hosted service.

-Så du skal ikke selv ud at lede efter hosting af GO.

Om det er blevet mere hensigtsmæssigt ved jeg ikke, men du kan jo starte en gratis 30-day trial op og se om det er noget for dig.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:22

Hej Powerhosting,

Tak for dit svar, hvor meget plads tror du jeg har brug for hvos jeg har mellem 100-300 produkter og igen senere hen 600-800?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:28

K.M:

Hej Powerhosting,

Tak for dit svar, hvor meget plads tror du jeg har brug for hvos jeg har mellem 100-300 produkter og igen senere hen 600-800?

Hej igen K.M.

Det ved jeg ikke, vi hænger os ikke i den slags detaljer. Wink

-Men givetvist ganske lidt plads, med det antal;  ~1-2 GB

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)