Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Don Ø - management, branding og forretningen FCK

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er fodbold-analfabet; selvom jeg utallige gange har fået forklaret off-side, så har jeg fortsat ikke forstået konceptet... men til trods for det, så ved jeg næsten altid hvordan det går med FCK (eller Brøndby); jeg har en holdning til FCK, kan endda nævne en række spillere - men hvordan Frederikshavn (min hjemby) ligger og hvordan de iøvrigt klarer sig i fodbold: Have no clue!

Kan heller ikke fortælle hvem der ligger nummer 3 eller 4 i Superligaen (er heller ikke helt sikker på om det hedder Faxe Kondi eller SAS ligaen...!).

Men udgangspunktet: FCK - og hvordan de klarer sig - til trods for min fodboldanalfebetisme - cementeres af Flemming Østergaard, a.k.a. Don Ø, i bogen "Varmt hjerte, koldt blod", hvor alle aspekter af fodboldforretningen FCK (og Parken Sport & Entertainment) gennemgåes: Alt om management, branding og "drømmen om Europa".

Har netop læst det sidste kapitel af Østergaards fremragende bog - og nu forstår jeg bedre hvorfor jeg kender FCK... og allerede havde en holdning til FCK.

Flemming Østergaard går samtidig direkte til stålet og ligger ikke fingre i mellem når han forklarer hvorfor FC Midtjylland ER nogle bonderøve og de øvrige superliga klubber sandsynligvis aldrig vil nå FCK til sokkerholderne som forretning.

Don Ø rulez! Kan varmt anbefale hans bog, som nu er ude i 3. oplag til kun en 50´er ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:57
Kan kun til slutte mig under fanerne som stor bedundre af don ø´s præstation, dk´s forretnings mand numero UNO!!

Nu er jeg så KÆMPE fck fan, og kender også til resten af ligaen, så der er vi forskellige Lasse

Men det ku være sjov hvis vi hørte nogle Brøndby fans holdning til donén, da jeg tror de er mindre begejstret. Jeg har dog svært ved at forstå deres holdning da manden jo er genial.. I min verden praktiserer de jantelov men hvad siger folket fra vestegnen??

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:59
Hvis de da ellers har noget fornuftigt at sige!! LOL
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:03
Syntes da den lyder spændende..

Lider selv af fodbold-fobi (uuh ja, det findes skam;) ).. Men Don Ø kan man altså ikke andet end ha respekt for .. Han er en hård negl, for hård for nogle, personligt syntes jeg han klare det rigtig godt !..

Burde næsten inverstere i bogen :)..

Er der tale om tung læsning, eller bare sådan hygge ?. Trænger lidt til en ny sårn 'hygge'-læsning (dog stadig på et fagligt niveau da.)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:16

Jeg tror ikke du skal regne med det er særlig tung læsning - målgruppen er vel hovedsagligt FCK-fans

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:21
Dato: 11-04-2007 21:16:27
Forfatter: cygnet

Jeg tror ikke du skal regne med det er særlig tung læsning - målgruppen er vel hovedsagligt FCK-fans

Uuuhhaaa.. Nu der vidst dømt krig ! :p ..

Regnede jeg heller ikke med, men ville lige være sikker :).. Har før været ude for at hvad jeg regnede med var underholdende, var ''jeg er da ved at falde i søvn'' læsning! . hehe..

Men ak, ok.. 50kr.. såååh..
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:05
Massen du lyder som kernen i FCK´s fan trup, ikke ret klog at hører på, men aligevel underholdende.

Jeg er sikker på de fleste BIF fans kan skelne mellem fodbold hjertet og forretning, det så nok mere tvivlsomt om en FCKer kunne det, de har jo ingen hjerte.

Men kan kun være enig Don Ø har og gør et fantastisk arbejde. Tænk at overtage en sunken skude og så kører det op til hvad det er i dag. Har ikke læst bogen men bestemt en som er på ønskelisten :-)

Lasse Frederikshavn som enlig hedder FFI ligger i Danmarksserien mener jeg ;-) men vi var store i 60erne, dengang Harald Nielsen spillede der ;-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:08
Jeg har læst bogen og har stor respekt for Don Ø og hans sans for forretninger!

Også selvom jeg ikke ligefrem holder med hans klub (hint hint)

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:57
Hej

Jeg har læst begge Don Ø bøger, og syntes jo, at han er en stinkende dygtig forretningsmand, men er en linselus af rang..

Jeg er ikke FCK fan,(har dog aktier i butikken), men bukker mig i støvet overfor den måde, at han driver forretning på..

Han/de gjorde to rigtig gode forretninger for år tilbage, ved køb af Parken for en slik (mener det var 160 mil.) uden de 4 kontortårne, og da Parken fik tag på. Det var rigtigt godt set..

Spændende hvad de kommende år bringer, og endnu mere spændende, hvad sker der den dag, Don Ø trækker sig tilbage??

M.v.h.

Stones

Dit e-byggemarked

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)