Jeg står foran en hp lancering, og regner stærkt med at siden skal tjene penge via affiliate marketing på sigt.. men først skal jeg have en hulens masse forhandlere ind på siden, men da ingen af dem har affiliate marketing aftaler, regner jeg med at tilbyde dem at reklamere på mit site gratis, og så når de er "afhængige" skal de betale for mere reklame.. Tror i det er den rigtige strategi? fordi når jeg lige lancerer siden, så er der jo ikke nogen besøgende, og så vil forhandlerne jo ikke betale for at være på siden.. - men når jeg har leveret masser af trafik til dem, så vil jo ikke af med den trafik, og så vil de vel gerne betale? ellers kan man jo fortælle dem at man så sender al trafikken til deres konkurrent.. Min side kommer til at være en bestemt niche, som ikke er set før.. konceptet er set før, men ikke til den målgruppe. Hvad er jeres tanker omkring dette? og har i en moneytizing strategi? (hvad hedder moneytizing) for resten på dansk? Mvh Tobias.
|
moneytizing strategi - gøre folk "afhængige" af siden, og derefter tjene penge på det. Rigtig strategi?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)