Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sender jeg mails ud?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal til at sende nogle mail til nogle virksomheder ang et produkt som, jeg gerne vil sælge til dem, men der skulle vel ikke være en hjemmeside hvor man kan se næsten alle virksomheder i DK eller et program??

eller er det den kedelige vej man skal tage, og side og finde alle de virksomheder som man vil skrive til også gå ind på deres hjemmeside og finde deres mail også sende den??

Også ville jeg også lige høre om der er en måde så man kan sende dem alle på 1 gang, men uden af modtageren kan se at de er sendt til alle mulige??

Håber i forstår hvad jeg mener, ellers må i lige skrive Big Smile

MvH Christopher Blicher.

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ikke vil have en regning på 10.000 for hver du sender ud, skal du nok lige høre dem om det er i orden. Med mindre det er alm. post du ønsker at sende ud Smile

Du kan læse lidt mere omkring spam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:57

Lige præcis... Og selv CVR-databasen er mangelfuldt.. Ellers kunne du bruge database som soliditet, kraksmarkedsdata osv. Men hvis du ikke telefonisk, eller via brev (post danmark), har fået lov til at sende emails til kunden - så er det spam - og det er ret dyrt!! :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 07:15
Ja lige præcis. synes i dag man burde kræve en fungerende email i CVR men de fleste mangler denne information. Du kan købe adresser osv for ca 2,5 kr pr stk hvis du vil det på CVR.dk

Du må gerne sende alm post reklame osv til firmaer.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:18

Daniel Dipo:
Ja lige præcis. synes i dag man burde kræve en fungerende email i CVR men de fleste mangler denne information. Du kan købe adresser osv for ca 2,5 kr pr stk hvis du vil det på CVR.dk

Ja - dog kan man købe en flatrate, som jeg lige talte om hos fx soliditet og kraksmarkedsdata - for 5-10.000 kr om året, hvis jeg husker rigtigt :)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 07:37

Angående at sende til dem alle på 1 gang, men uden ad modtagere kan se at det er sendt til dem alle skal du blot putte dem i Bcc feltet.

Bcc står for Blind Carbon Copy som er til modtagere der ikke skal se hinandens adresser.

Men sætter du dem ind i Til eller Cc feltet vil de se hinanden.

-Jógvan

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)