Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor interesse i at være selvstændig , men mangler ideen !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

I har sikkert set og hørt det før, men som landet ligger, så går jeg hver dag med en masse ideer og tanker om hvilken virksomhed jeg kunne etablere , og hvad grundstenene i virksomheden skulle være.

Jeg læser markedsføringsøkonomi i dagligdagen og ved hvad det vil kræve at starte en virksomhed op. Samtidig har jeg et stort netværk og er rigtig dygtig indenfor mit fag. 

Men som der står i overskriften så mangler jeg en ordentlig ide. Jeg går mest med tanken om at starte en online virksomhed, baseret på ehandel.

Søger en der ved hvordan jeg kan komme videre, eller en der mangler en partner, eller en der har en ide, men ikke selv vil føre den ud i livet. 

Håber at der er nogen der kan hjælpe derude :) .

God Søndag. 

Mads Holmgaard 

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:43

Hej Mads :)

Kan ikke komme med et konkret forslag til hvad du kan "sælge" i din lille butik :) men..

Hvis jeg var dig ville jeg som udgangspunkt starte blødt ud med noget du interessere dig for?

hvorfor:

- Du kender produktet, har føling med markedet

- Du kan sikkert spare lidt selv

- Pengene (læs: omkostningerne) vil ikke være så "sure" hvis det ikke virker, men du vil have taget ved lære :)

Men som udgangspunkt kan alt jo blive en succes i den størrelsesorden du ønsker :)

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:27

Hej Mads

Ironisk synes jeg selv at have et par ideér, og som endda er blevet modtaget ret godt, mens jeg har gået på iværksætterkursus i Kbh, hvilket jeg også varmt kan anbefale. Dog er jeg lidt betænkelig ved at starte helt selv op og vil egentlig helst være et par stykker. Både som sparring, men også fordi jeg i modsætning til dig mangler lidt indenfor den økonomiske del.

Jeg håber at høre fra dig,

Mvh. Annie

Tilmeldt 14. Aug 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:01

Hej Mads.

Jeg har læst dit indlæg og vi har mulighed for at tilbyde nogle forskellige agenturer, på fabrikker som søger agent partnere i Danmark, der gerne vil sælge deres produkter.

Prøv og email mig på co@jecopix.com, og fortæl lidt mere og vi kan nuppe en snak om hvilke muligheder vi måske har for at hjælpe dig.

:-) Claus

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:38

Hej Holmgaard.

Jeg er ved at starte noget op på nettet (stadig lidt hemmeligshedsfuld - især i dette fora) og er i 7 sind om jeg skal være alene om det eller ha en partner/investor med enten kapital og/eller know how med ind i billedet.....

Har du noget kapital som investor?

Kan du kort her sætte lidt ord på, hvad du selv forestiller dig, hvis du skulle være partner eller på anden måde deltage i en andens projekt? Hvad kan du bidrage med - både praktisk arbejde og know how?

vh Helle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)