Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til e-conomic??

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en mindre virksomhed i min fritid. Jeg benytter e-conomic som regnskabsprogram og er egentligt rigtig godt tilfreds med løsningen og supporten. I mellem tiden har jeg nu nået 2.000 posteringer og skal derfor op at benytte deres standard løsning til 304 kr. om måneden. Der er en stærk konkurrence på det marked jeg er – og da det er udenlandsk samhandel – bliver der lavet en del posteringer med lav fortjeneste.  

Så for at holde udgifterne nede leder jeg efter et alternativ til e-cconomic. Det skal kunne håndtere samhandel med udlandet og dermed valutakursdifferencer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 19:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej hej

Det mener du ikke seriøst vel?

Du vil maximalt kunne få en besparelse op omkring 200 pr måned = 2400 pr år, og så skal du investere tid og energi i at skifte? hvis ikke din forretning kan klare et billigt online regnskabsprogram, så er mit spørgsmål om den er overhovedet er værd at drive videre?

Jeg følger debatten på amino på disse punkter en hel del, og må sige at efterspørgslen på et økonomisystem som koster 0 kr fortsætter uændret, jeg forstår bare ikke hvad det er folk leder efter... et gratis program med 0 support, 0 backup og 0 funktioner til 0 kr.?

Sorry for den lidt hårde tone, men jeg kan simpelthen ikke forstå at folk ikke bare vælger et økonomisystem der passer til deres behov, til en fair pris, og så knokler derudaf med deres kerneforretning istedet for at jagte småbesparelser hist og her, småbesparelser som aldrig tjener sig selv hjem....

Dbh johnny

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 19:11

Står der nogen steder det skal være gratis ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:29

Hej Peter

Prøv at tage et kig på WinKAS Pro A/S  www.winkas.dk

Her er der mange muligheder :)

mvh Brian Pihl

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:26

Hej Peter

Du er velkommen til at tage et kig på www.web-regnskab.dk - koster 49 kr. per md. og 10 kr. hvis du vil have faktura modul med også. Det er også 100% online.

Programmet er MEGET brugervenligt, og vi samarbejder med en lang række revisorer du kan se her: http://web-regnskab.dk/crm/online-regnskabsprogram-revisorer.aspx

Du er velkommen til at ringe til os hvis du vil høre mere, eller prøve programmet gratis på vores hjemmeside i 14 dage.

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 11:38

Evt. se på billysbilling.dk, det virker meget godt og det koster heller ikke en bondegård :-)

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger emoms.dk. Det passer fint til mit behov.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 10:08

Jeg kan varmt anbefale billysbilling, Det virker upåklageligt for mig :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)